Shooting time:)

Dobrej den:) ako sa mate v tento uprsany den? Ja cestovne:D bola som dnes v nitre na foteni beauty editorialu pre mgazin nevesta a bolo super:) stretli sme sa dobr kolektiv, cize bola sranda aspon:D boli sme tri modelky z mojej agentury a kazda mala jeden honosny barokovy uces:D make up som mala velmi pekny a mala som srdieckove pery:)podla toho, co som videla fotky na obrazovke budu super,uz sa na ne strasne tesim a vyjdu uz v polke oktobra:) a co ma najviac potesilo, ked mi fotigrafka pocas fotenia sama od seba povedala, ze ja som uplne taky Victorias secret typ..joj jak ma potesila:D inak...kedze som mala dietu ako som vam spominala, a akurat som pri nej pribrala, kedze som jedla az strasne vela bielkovin, jak nejaky chlop, tak som si spravila akurat objemovku:D a kedze som 2 dni v robote chodila s rozopnutymi  gombikmi kedze sa do nicoho nezapnem, tak som sa na to uz vysrala a zjedla som si pizzu a kolace, brumika a minonky:D dieta proste pre mna nie je stvorena:D
Momentalne si uz podriemkavam po ceste domov:)tak papa:-*

Kraasne vstavanie:D
Ide sa na to:D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...