Kruhy pod očami

OAhojte:) tak na dnes som si pre Vas pripravila rubriku Beauty tips, vzdy v stredu budem pridávať nejaké tipy na masky, a pod.
Dnešnou témou budú kruhy pod očami. Ja ich chvalabohu ani nemám, iba občas ak málo spím, alebo v Číne som mala kvǒli tomu časovému posunu. Určite každej z nás sa stalo, že ak sme chceli byť najviac pekné, tak sa nám vyhodi nejaká vyrážka alebo máme kruhy od nevyspatia.

- Najúčinejšou zbraňou sú určite ako všetky viete, čajové vrecúška, najlepšie zo zeleného alebo čierneho čaju. Poloźime na viečka a necháme pǒsobiť 15 minút.
- Ked som bola menšia a náhodou som večer plakala a ráno som bola opuchnutá ako prasiatko, tak som si dala lyžičky do mrazničky a nechala ich tam. Po nejakom Čase som ich vytiahla a položila na oči. Tým, že je to ľadové Vám celé okolie očí prekrví a opuchu sa zbavíte.
- Vrecúška z harmančekového čaju śu taktiež dobré
- postrúhané surové zemiaky, nechať pǒsobiť aspon pol hodinu ( na to asi veľa ľudí nemá čas)
- nakrájané uhorky na kolieska
- vaječné bielka vyšlahajte na sneh a primiešajte mletú kávu, počkajte kým to uschne a zmyte
- sneh z bielok vyšlahajte s rozmixovanou uhorkou a naneste na celú tvár
- veľmi účinná je aj rozmixovaná máta alebo popučená v nejakej nádobke, naneste a nechajte pǒsobiť 20 minút
 Snáď Vás to zaujímalo a naschle zajtra:) :-**




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...