Dobre raaaano:)

Ja som prave ranajkovala a spravila som si vyborne palacinky/lievance:) kedze sa chcem dostat na svoju povodnu vahu, tak som zacala tento tyzden jest zdravo.. To znamena, ze ziadne sladkosti, no pre mna je to utrpenie, tak som si pripravila trnto recept:) su vyborne a strasne mi chutia a su velmi zdrave a nie je na nich nic kaloricke a zle:)

Postup: potrebujeme 3 lyzice Cottage cheese (pilos znacka z Lidlu, ten je najlepsi zo vsetkych)
 3 lyzice proteinu ( ja som pouzila weider body shaper low carb and fat, cookies)
Polku lyzice vody
1 vajicko
Potrela som panvicu kokosovym olejom a robila male kopceky. Jest to mozete s ovocim alebo mandlami, alebo si kupit Agave sirup ( uz tyzden si ho chcem kupit a stale zabudnem:D)


Prajem dobru chut!!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...