Cau slovensko!

A uz som doma:( tieto 3 tyzdne zbehli ako voda a ja som sa v spanielsku zabyvala ako nikto:(a teraz nasleduje realita:) poslednykrat som navstivila tu uzasnu restauraciu, konecne si vyskusala Guitar hero( hru,kt. Hraju stale v nejakych filmoch, aj napr v gossip girl ju hrala Serema proti vanesse este asi v prvej serii),, vyskusal som si aj tanecnu podlozku, ale bolo to tazkr ako hovado:D zahrala som si aj na wii a zistila som, ze si to msim kupit domov:) dnes som uz na ceste do Bratislavy na jeden kasting, tak dufam, ze to vyjde.. A k tomu som mala velmi perne rano, kedze pri kontrole listku vo vlaku som zistila, ze som si omylom kupila opacny smer:D haha to sa mi prvykrat v zivote stalo, nakoniec sme to s tetou revizorkou vybavili, lenze tym padom som nemala miestenku a chodim po vlaku jak bezdomovec:D (a vsetci dovne pozeraju, kedze ic je povinne moestenkovy) a ja sa pytam, ci je tam volne:D tak nic prajem pekny den, papa
Nikdy sa mi este nestalo, zeby ma DOJALA  fontana:D este to aj debilne znie, ked to pisem:) slzy som mala na krajicku:Da zimomriavky vsade! Krasna!






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...