50 shades of grey

Prave citam knihu uz po druhykrat, tak som sa rozhodla, ze tu o tom nieco napisem:) Urcite ste mnohe z Vas tu knihu citali a neviem ako vy, ale ja ju MILUJEM! Ked som to citala prvykrat, ani som nedychala a za 4 dni som precitala obe knihy:D ani som sa nezastavila, iba nonstop citala a malo spala:D uplne som sa vcitila do Anastastie a prezivala to vsetko s nou:D na 3 uz netrpezlivo cakam a kedze som si to chcela pripomenut, citam to odznova:) len akurat su moje predstavy trochu ponicene, ked som videla, kto vyhral kasting na rolu!! Od zaciatku som si predstavovala Matta Boomera a Alexis Bledel a aj vdaka nim som mala taku bujnu predstavivost:D proste ked sa povie o tejto knizke, predstavim si ich.. Tak mi niekto povedzte, ako mohli vybrat tento skaredy "páreček", kt. Vybrali?! Ja sa z toho neviem spamatat..mali na vyber tolko krasnych hercov.. Stale sa to riesilo a vyberu tohto SKAREDEHO DLHOVLASEHO STAREHO pana a herecku, kt. Som si musela vygooglit, lebo som myslela, ze ma 40! ( ma 23.. Ked si ju porovnam so sebou, tak neviem neviem:D ). Vobec sa mi tam nehodia, neviem ako sa ham dostali, ale bude to nejak nacierno podla mna:D a co vy??? Co hovorite na vyber? Ste spokojne?:)
 No co je toto?!!

Herci, kt. Boli na vyber..
?!

Este aj Ian by sa tam strasne hodil..tak ja ti nevim Karle:/

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...