Tazky zivot:D

Vsetkych Vas pozdravujem! Ja sa prave nachadzam vo vlaku smerom domov z Bratislavy a umieram od unavy!:/na poslednu chvilu som sa dozvedela, ze mam dnes fotenie a to by ani nic nebolo, keby som sa tak nedozvedela aj to, ze budem robit vcera cely den v robote. V tobote som myslela, ze budeme mat klud cely den, no mylila som sa, kedze sme tam mali 3 ludi viziualistov alebo ako to mam povedat, co nam prerabali predajnu, cize bala som sa ist aj napit:D bol tam francuz, ceska a polka.ale cely den som sa im snazila pomahat, vkuse mo davali nejake ulohy a ked som odchadzala, tak som iba povedala, ze musim behat a ta polka prisla za mnou a ma objala a vybozkala a vravela, ze som uzasna a ze mi straaaaasne dakuje, ze fakt som bola skvela cely den..tak ma to potesilo..ta reku mna je tam skoda:D skoncila som o pol 10 a o 11 mi isiel bus smer ba. Behala som sa zbalit a vyrazila som..najprv som sa bala, ci sa vobec zmestim, ale bolo miesto aj pre mna a popytala som si miesto hned za vodicom, krd som videla to romske osadenstvo na zastavke:D ale bat som sa nebala, kedze som so sebou vlacila moj paralyzer,kt mam od eguska:D cesta bola uplne najhorsia..myslela som, ze si pospim, ale nedalo sa..brutalne mi trpli nohy, vyskusala som vsetky polohy spania na tej sedacke,kt existuju.pri jednej ma skoro seklo, som nevedela ani otocit hlavou..cesta trvala 7 a pol hodiny. Rano som isla ku kapuste na ranajky, spravila vyborny muffin, ja som si dala aj tvarohove pecivo a skoricove rozky a skoro som sa povrcala:D o 8:30 som mala byt na foteni, zobrali a zacali ma licit skor, uz som pre nich fotila 3krat cize uz ma tam vsetci poznaju:Dmake up bol pekny!:D normalne sa cudujem:D fotila som nejake up´ne hrozne saty, ale ze otras..najma tri trblietave leskle, s kt. By ste aj na plese v opere zaujali a nikto by vas neprehliadol:D obed som mala samozrejme v mekaci, aj ked som si povedala, ze kedze mam o 5 kil viac z ciny, ze uz ho nebudem jest:( fotenie sme skoncili o 16:30, uz som myslela, ze sa j rozplacem, kedze som mala same male topanky, ja mam 39 a topanky boli 37,38 a s takou hroznou klenbou, ze sm mala krce a bolesti v celych nohach, davala som si aj obklady a ledva som dokulhala na vlak, lebo tak ma to boli este stale. Vlak som stihla len tak tak, mala som pol hodinu sa dostat na stanicu, zvladla som to, listok som si uz skoro nekupila, lebo teta hovori, ze uz nie su listky a ja ze a co teraz a ona, ze v 1. Triede su volne( ja mudrc som si nezobrala dost penazi, takze na 1. Triedu by som nemala uz asi:D) a potom, ze sampomylila, ze to nie je volne, ale ze ma moze dat do vozna s detmi:D to je snad jedno, hlavne, ze sa dostanem domov:Da tak cestujem aj s polkou naroda domov a nevnimam uz ani okolity svet:D idem si pospat dalej, dobruu a pekny piatook:-*

                                  
otrasne saty

                 

             

                             

               

                

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...