Streda a stvrtok

Zdravim Vaaaaas:) konecne mam trochu casu, lebo sme v buse smer domov, tak pisem:) dni bezia strasne rychlo a myslim si, ze je to jedna z najlepsich dovoleniek/ciest,kt. Som mala:) vcera sme boli s Egom na kupalisku, trosku dotiahnut tu nasu cervenu farbu:D o 3 sme vyrazili smer Barcelona. Neviem ci som Vam spominala, ale my byvame v mestecku Saint feliu de codines, co je hodku busom od Barcelony, autom pol hodku. Stretli sme sa s Mariou(dcera Carlosa, u kt. Som ubytovana) a jej frajerom a isli sme vymenit topanky,kt. Som si kupila, lebo mi boli male,ked som vyskusala chodit v nich. V nakupnom centre sme boli 5 hodin a vyzeralo to jak male mestecko.. Obchod na obchode.. A ja som si konecne kupila moje vysnivane kratasy, co som tak dlho zhanala!! K tomu dalsie 2 topanky.. Najlepsie, ze zhanam bezove topanky uz asi rok a kupim si 2 v priebehu hodiny a k tomu som chcela tretie, ale boli to sandale a uz teraz mi ke to zbytocne a aj tak neviem ako sa odnesiem so 4 novymi topankami domov, ked mam limit batoziny:D najedli sa v burger kingu a isli k nim domov smer party.. S Mariou sme sa bali, ze to bude trapas, lebo obaja nasi chlapci nie su na urovni anglictiny ako my, ked to mam tak jemne povedat:D ale bola som prekvapena!!:D najprv som sa strasne smiala, lebo ega ppcut rozpravat po anglicky pocujem raz za rok na nejakej dovolenke, ale musim povedat, ze mu to islo.. On a gerad si nasli svoj jazyk:D rukami nohami zakladne slova skladali do vety a isli jak pily:D maria byva v centre Barcelony, tak sme z nej aj prespali. Kupili sme si nejaky alkohol, aj ked ja nepijem, dala som si gintonic s M a chlapi si dali vinko:D haha:D uplne sme sa nasli.. S M mame rovnaky vkus na hudbu, obliekanie, nazory,uplne sme rovnake vo vsetkom:) nvedeli sme sa dostat z domu aka bola sranda, nazrali sme sa pizze( uz sa neviem dockat posilky:D)no o 1 sme vysli na taxik. Diskoteka bola pod zemou pri plazi a bola brutalna.. Aj ked vstup 13 eur trochu dost a mineralka stala napr 5 eur:D a nebol to ani evian:D tancovali sme do pol 5 rana, kym som nemala krce z opatkov.. Pesnicky pustal dj take, ako keby som tam stala ja.. Do toho bola brutalna atmosfera, vsetci kricali, spievali, rozbijali sa.. Potom sme vysli na plaz a tam bolo milion ludi, sedeli, tancovali,popijali.. Toto je zivot aky chcem zit:D dnes sme tazko vstali, isli na ranajky do letnej zahrady s vyrazili na plaz..musim byt cernoska do frasa:D po plazi sme mali smrtelnu chut na churros, tak sme slapali 30 minut a ten stanok bol zavrety:D boli sme si akurat po veci u Marie, dali si kavicku so sladkym pecivom a teraz sme na ceste domov.. Inak tolko veci by som si gu kupila, ale kedze som najvacsi pazros, aky existuje a mam mlsny jazyk, minula som skoro vsetky peniaze, co som tu mala iba na jedlo, sladkosti, pizze, zmrzky, mekace, chipsy a take blbosti:/ boze.. Kolko topanok a oblecenia som za to mohla mat:/ v mojom pripade ma je lepsie satit ako zivit:Daj teraz som jedla pred pol hodinou a uz sa neviem dockat jak pridem domov a najem sa jak pan:D tot vsetko, posielam pusinky, SERVUS!!:-*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...