Spain

Ahojte:) nestiham nic napisat, pretoze tobo mam vela.. Prisla som do spanielska na 3 yzdne a z toho 2 tyzdne sa budem starat o syna znamej:) adria ma 6 rokov a je ten najzlatsi chlapec na svete, ale davami zabrat:D po wii mam uz svalovku na ruke, hrame basket, kreslime, hrame hry na ipad, schovavacky, nahaname sa,... Vcera ecer sme boli v centre Barcelony, isli sme na 3d film a s nasim 3 d sa to neda ani porovnat.. A vraj tam bola najvacsia obrazovka na svete.. Dokumente o dinosauroch som zahadne rozumela.. ( ja som zo spanielciny aj maturovala, ale kedze som nerozpravala 4 roky, je to teraz tazsie, ale dostavam sa do toho:) milujem tu ich zmrzliny a tesim sa ako male dieta, ked ideme.. Uz som mala mojito s kuskami maty, cappucino horku cokoladu. Najlepsia bola cukrikova s kuskami gumenych medvedikov, mnam!! Dnes ideme vecerat na plaz, tak sa idem vychystat a prajem vam pekny utorok!!:-**



 Na riadiacej vezi pred odletom:)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...