Sobota

Ahojte,vcera som nic nepridala, kedze som mala zhon.. Musela som si zbalit veci, kedze uz dnes cestujem do barcelony.Najprv som bola v starom domove:D (stale nie som zvyknuta, ze uz byvam sama s egom), konecne som si trochu pocvicila, kedze som zlenivela asi najviac jak sa dalo, ale ked som si pustila prehliadku victorie secret, hned to islo lahsie:D na obed ma pozvala moja sestra Janka a tam som sa obzrala k smrti:D potom som si isla zmenit este dolare z ciny, pokupit nejake veci a balit sa..lenze ja som nevedela co si mam zbalit takze som sa balila asi 5 hodin:D nenavidim tie vahove obmedzenia batoziny do frasa!:D snad mam vsetko a nic som nezabudla.. Spala som fajne 4 hodinky a uz cestujem vo vlaku a vidim to tak, ze idem spat, aj ked sa musim najprv "otukat" kedze sedim oproti muzovi a hanbikam sa len tak spat:D ja tomu davam vzdy tak 20 min a potom zaspim a spim az do ba:Dinak v piatok som tak zaspala, ze ma jedno dievca budílo, ze uz sme v ke:Da otlacenu som mala na tvari celu kabelku:Dprave uz aj ujo ide spat, tak idem na to:D mne dobru a vam pekny deeen:-**





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...