Shopping

Pekny den prajem:) prave som sa dozvedela, ze v Kosiciach je zima a voec sa na to netesim:/ boze, sak ja mam milion novych letnych veci, co som este ani z ciny nevynosila:D no fasa:D vcera som bola v outlete Manga a skoro som odadla jake ceny!! Aj ked ja som prekrocila uz davno svoj limit a pred odchodom tu,som si odprisahala, ze si nic nekupim, no neodolala som:( aj ked som bola silna a nekupila som si 3 topanky, co sa mi pacili, ale fakt by som zo uz nikde nedala a po druhe jak sa poznam by som to ani nenosila:D ale aj tak som spokojna s mojimi nakupmi:) kupila som si nohavice- samozrejme, ze velke, kedze do 34 sa uz moj zadok nevopcha a 36 nemali, tak som si kupila historicky prvu 38:D a potom kozustok, koselu, dalsie nohavice a kopec bizuterie:) tak vam prajem pekny deeen a uzite si tu zimu aspon dakde pod perinou:) :-**


 Moje nove prirastky este z minuleho nakupu:)
 Konecne som si ich kupila!! Tieto tenisky na platforme som zhanala celu cinu, ale kedze tak neexistuje moja velkost, som ich nezohnala:/
A to som si slubila, ze si nc nekupim:( Ego ma zabije:D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...