My style

 Natočila som pre Vás video a mojom štýle a 3 inšpirácie, prikladám aj fotky nejakých mojich outfitoch. dufam, že sa Vám to bude páčiť:) cmuky

4 komentáre:

  1. velmi si zlata a sympaticka:) uz sa tesim na nove video

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lenka pekne videjko, ake tiene pouzivas?mohla by si sem hodit videjko ako si malujes oci. Paa

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Lenka :) Pekne video..a tak myslim,ze som na tebe videla tie žlté, modré a tie cervene a zelene topanky..a teda tie ostatne nenosis ?:)) skus vymysliet s nimi nejake outfity, podla mna sa daju pekne nakombinovat aj tie topanky,ci nie su pohodlne ?kvoli comu ich nenosis tie ostatne? A tu celenku si kludne daj, je super:) kasli na ostatnych, co si myslia..ja velakrat nepozeram na to, co si budu ludia mysliet a obleciem sa trosku inak ako ludia naokolo.ale chapem, kazdy si tu ludi okolo seba vsima..A moj chlap tiez este nedozrel na tie high waist kratasy :D:D a asi ani nedozrie.. mi povedal,ze to nemozem nosit, lebo sa kazdy otaca :D a nam sa tak pacia, lebo je to sexy a robi to dlhe nohy,nie? :) no co narobime:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. :D ze mojmu frajerovi sa to nepaci :D si viem predstavit Evžena :D

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...