Kolacik

Vcera som piekla jeden vyborny kolac a zjedla dom polku plechu- ako vzdy:D a dneska som ho skoro cely dorazila:) recept som nasla na internete, tak ho pridavam:) dufam, ze ma nikto nezazaluje, ze ho tu zdielam, ale je vyborny a autorke dakujem!:)



POTREBNÉ PRÍSADY

Cesto: 5 vajec, 1 hrnček kryštálového cukru, 1 hrnček polohrubej múky, 1 hrnček Granka, 1 hrnček oleja, 1 prášok do pečiva. Na poliatie: pol hrnčeka uvarenej osladenej kávy Nescafé, malinový džem na potretie. Poleva: 2,5 dl smotany na šľahanie, 200 g čokolády na varenie.

POSTUP PRÍPRAVY

Do misky dáme rozšľahané vajcia, kryštálový cukor, polohrubú múku, Granko, olej a prášok do pečiva. Zamiešame a vylejeme na vymastený, múkou vysypaný plech. Pečieme vo vyhratej rúre pri teplote 180 stupňov 35 až 45 minút. Upečený, ešte teplý koláč pokvapkáme teplou osladenou kávou, necháme chvíľu vsiaknuť a cesto potrieme malinovým džemom.

V smotane na šľahanie rozpustíme čokoládu na varenie, spolu uvaríme, vylejeme na cesto a roztrieme. Koláč necháme na chladnom mieste odležať 8 až 10 hodín..
( ja som cokoladu iba uvarila vo vodnom kupeli, nerobila som ju so slahackou:) a ja som ho jedla hned, aj ked musim povedat, ze na druhy den bol ovela lepsi) 


Dobru chut!!:)

1 komentár:

  1. tento vyzera dobre, mam rada kavu, nieco pre mna http://kissinka7.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...