Dreams


Buenos dias..predvčerom som mala hrozny a uplakany den.. Dostala som modelingovu ponuku do New Yorku, ale az na 3 mesiace.. A kvoli tomu som mala musiet spravit rozhodnutie..bud pojdem a splnim svoj najvacsi sen alebo nepojdem a ostanem s clovekom, kt. Aj po 6 rokoch milujem na smrt..toto rozhodnutie bolo najtazsie v zivote a mohla som si vybrat iba jedno... Po celom dni rozmyslania a plakania eom si vybrala Ega.. Ako by ste sa rozhodli vy?? ak by ste si mohli vybrat iba jedno? A dufam, ze o nejaky cas vycestujeme spolu.. Islo o to, ze ja Slovensko nenavidim.. Necitim sa tam stastna a ubija ma to.. Preto som sa rozhodovala co chcem v zivote..ci chcem cestovat a uzivat si zivota alebo ostat tu s milovanou osobou.. Ego mi slubil, ze budeme cestovat spolu a pojdeme niekam inam a ak by to tak bolo, tak budem najstastnjsia.. Moja mamka bola kvoli tomu aj u vestici a vraj som sa rozhodla spravne a o rok ma caka vela uspechov a cestovania( bez toho aby jej o niecom povedala)... Tak ja verim, ze ano:) napriek tomu neprestavam verit svojim snom a dokazem sebe a ostatnym aj ked mi neverili, ze to dokazem!! Verim, ze budem uspesna, ze budem naplnena a dostanem sa napriklad aj na Victorias secret prehliadku( samozrejme, ze ako divak, zase nie som nenormalna:D) aj ked som teraz napisala sefovi VS a on mi napisal, ze je to nemozne sa tam dostat( pytala dom sa ci si mozem kupit listok alebo byt dobrovolnicka, alebo nejaka praca v backstage odpisal, ze ho to mrzi, ale is not possible... Ale ja najdem moznost ako sa tam dostat a vsetci uvidia:DD ja vam len vhcem povedat, ze nikdy neprestante verit svojim snom, lebo vsetko je mozne!!!!!prajem vela stastia:)




Nikdy se nevzdávaj!

Pokiaĺ spadneš… postav sa.
Nezáleží na tom, čo sa stalo včera.
Dnes je opať nový deň.
Je to na tebe, aby si sa znovu vrátil na cestu.
Je to na tebe, aby si sa dostal blížšie k tvojim cieľom a snom.
Zvládneš to.




 

Ked vam fotograf Victorie secret lajkne vase fotky na instagrame.. Aj toto je pre mna uspech a uzasny pocit:)

1 komentár:

  1. ahoj, ja chápem, že si si vybrala svojho priateľa..ale zase mesiace nie sú hrozné..a potom by ste boli opäť spolu...neverím, že by ťa nepodporoval, resp. by na teba nepočkal....ja by som si vybrala New York, lebo ak máme byť spolu s priateľom, tak na mňa počká a budeme..:-) ale to je moje rozhodnutie, pekný večer prajem

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...