Čo jem:)

Caute. Pisali ste mi, ze ako sa udrzujem v kondicii, ze co robim preto, aby som mala takuto postavu a co jem:) co sa jedla tyka, jem uplne hrozne, ale to uz ste asi zistili a budem sa zase opakovat.. Moje najoblubenejsie su pizza, mcdonald a sladkosti a vsetky sladke jedla!! Ja jem az prilis vela sladkosti, az to nie je zdrave:D ale poslednu dobu sa snazim jest zeleninu a ovocie, lebo to som jedla raz za cas iba ked ma uz mamka prinutila:D musim povedat, ze ja mam dobry metabolizmus a vzdy som mala. Ked som bola mala, tak som jedla aj tabletky aby som pribrala a jedla somneskutocne mnozstvo jedla! Napriklad som zjedla na posedenie celu tu metrovu bagetu, co kupite cistu v bageterii. Zjedla som celu pizzu, niekedy som zjedla aj 2 cele:D vyzerala som jak maly pavuk, kt. Mal chude ruky a nohy len brucho velke:D vsetci si mysleli, ze mam pasomnicu a ked sme to napr v skole rozoberali, tak vsetci aj ucitelka pozerali na mna:D ta diky:D toto trvalo az pokym som nezacala brat antikoncepciu a ta mi to cele znicila..pribrala som 8 kil:D a vyzerala som jak tucko( nebola som nejaka tlusta, ale oproti tomu jak som vyzerala). Odvtedy sa mi moj metabolizmus zhorsil.. Mam to tak, ze uz aj priberam.. Nijak extremne vzhladom k tomu ako jem, ale tak 3 kila hore dole, hlavne po mojich modelingovych cestach. Pocas Miss som schudla na 48 kil, mala som prisnu nizkosacharidovu dietu a cvicila som skoro kazdy den. Ale nevyzerala som nejak extremne chudo a odvtedy som si ju udrziavala.. Musite pochopit, ze nejde o vahu..pretoze tuk je lahsi ako svaly.. Mam kamaratku, kt. Je 2krat chudsia ako ja a ma o 5 kil viac..aj ked zacnete cvicit, vaha pojde urcite hore, takze sa nezlaknite, ked budete cvicit a uvidite na vahe o 2 kila viac.. Myslite na to, ze su to len svaly:D ja som tento rok zacala poctivo cvicit, pretoze som chcela byt na leto krasna:D chodila som do posilky, na aerobic, zumbu, prihlasila som na 3 telesne,kazdy den som cvicila. Dokonca moja profesorka  telesnej chcela aby som pokracovala v jej slapajach, tak som aj vyucovala par telesnych..a robila by som to do konca semestra, ale odisla som do ciny.. A tam to prislo:D cely rok som cvicila a drela ako debil, v cine som makala skoro kazdy den, uz som mala aj tehlicky na bruchu a zlom prisiel druhy mesiac, ked som sa zacala prezierat a mat prejedacie maratony:D a dalo mi to "uzasnych" 5 kil:D tolko som este nepribrala ( okrem tej antikoncepcie).. A neviem sa toho zbavit.. Aj ked som sa snazila drzat nejake diety, nevydrzala som ani 3 dni:D som v tomto strasna.. Ked nemam brutalne silnu motivaciu, tak je to hrozne.. Momentalne som na tom tak, ze sa neviem donutit ani cvicit..aj ked som nemala svoju vYsnivanu postavu teraz, tak od septembra znovu zacnem. Aby som sa zmestila do nohavic, lebo mi je skoro vsetko male:D odteraz Vam budem pridavat vzdy nejake treningy, co som nazhromazdila a aj cvicila. A k tomu nejake overene diety ak to chcete vyskusat a vydrzite to:D






Ak chcete schudnut, musite jest vela proteinov, aby ste mali dostatok vyzivy pre svaly. Obmedzit by ste mali sacharidy a tuky. Nadmerne mnozstvo sacharidov je v sladkostiacha a su to cukry, vdaka comu priberate. Na miss sme mali jest iba 80 g sacharidov denne- napriklad tycinka margot ma 60 g sach..cestoviny maju 80 g.musite si davat pozor a pocitat ich. Chleba ma 15 g sach jeden krajec. Ak neviete zistit sacharidy, tak na nete existuju tabulky, kde si to lahko vypocitate.ak chcete naozaj schudnut, tak by ste mali jest vela ovocia( to iba do 15:00, lebo to ma vela cukrov a telo to nestiha spalovat, je to ako ked si date sladkosti) a zeleniny, vhodna nhrada chleba je knackenbrot, kuracie maso, cottage cheese, tvaroh, nizkotucne jogurty.


Dieta z miss

2 komentáre:

  1. Ahoj velmi ma zaujal tento prispevok. Chcem sa opytat mam rovnaky problem nikdy som nepriberala od kedy som zacala brat pred dvoma rokmi antikoncepciu zacala som priberat pritom stravujem sa rovnako ako predtym :/ nebavi ma drzat diety a obmedzovat sa preto sa chcem opytat ak si ju vysadila si schudla? ci to uz nepomoze ? Dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, dakujem za prispevok:) A tiez som si myslela, ze ju vysadim a hned schudnem, ale nebolo to tak..musela som tvrdo makat a cvicit, aby som schudla a pomohla mi ta nizkosacharidova dieta, co som pridala, cize vyskusaj tu:) aj ked z vlastnej skusenosti viem, ze je to strasne tazke..a ked clovek nema velmi silnu motivaciu, tak to take prisne nebude:) drzim palce!

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...