:/

Aloha:) chcela by  som Vam povedat, ze ma mrzi, ze moj blog nie je zaujimavy a nepridavam tu nic podstatne...trochu ma to aj trapi, ale nikdy som sa nepovazovala za blogerku.. Tento blog vznikol ako moj dennik, ked som bola na cestach s modelingom.. Okrem toho som sa tomu nikdy nevenovala.. Az teraz trochu.. Ja som ani nechcela po Cine pokracovat,ale ked vidim, ze tu denne chodi cez 800 ludi, tak ma to o to viac stve:/ Viem, ze momentalne moj kazdodenny zivot nie je taky zaujimavy a vtipny ako ked som bola odcestovana, tak mam momentalne krizu:D neviem akym smerom sa mam uberat..viem, ze aj vzhlad blogu a fotiek a vsetkeho nie je bohvieco, ale ja nie som z tych, co nad tym nestravia niekolko hodin a ziju len blogom.. Ano, chcela by som aby to bolo pekne, ale nemam ani cas a ani neviem ako to mam vsetko spravit..potrebujem sa odpichnut:) pripada mi to, ze to nijako nerozvijam a nepomaham citatelkam..no musim si to premysliet, ze ako dalej.. Ze co vymyslím.. O tyzden idem na 3 tyzdne do spanielska, tak aspon aj tam bude nieco zaujimave:) je to taky pesimisticky prispevok, ale momentalne mam taku naladu.. Ja nie som nikdy smutna, zeby som mala depky alebo nieco.. Ja ani nepocuvam pomale pesnicky, lebo ja potrebujem vsetko optimisticke.. Ale dneska to na mna prislo:/  ked som si pozrela stare fotky, tak som si aj poplakala, kedze mi vypadali skoro vsetky vlasy od toho farbenia, debilnych kadernikov, zehlenia, kulmovania a robenia vseliakych ucesov, ked som bola v zahranici a k tomu ta moja plet..:/ nechapem, ako sa clovek moze takzmenit k horsiemu a neviem co od zufalstva robit:/ viem, su to len banality a su na svete horsie veci, ale tak nepomozem si.. A teraz sa budem snazit sa dat dokopy, pustit si nejaku vypalovacku a idem sa do mesta odreagovat.. Tak prajem pekny piatok:-**

6 komentárov:

  1. Urcite si citatelky vazia taketo tvoje priame a uprimne otvorenie sa tak nacerpaj sily a nestracaj motivaciu a dobru naladu:) ako jedna z citateliek posielam virtualnu podporu:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nemaj starosť z toho, či je tvoj blog dost graficky premakany alebo nie a či každý deň prinesieš niečo nove. Mne sa páči práve to, že žiješ normálne a nepresedíš cele dni doma vyšperkovávaním nejakej recenzie, popisovaniu dokonaleho make-upu a podobne. Ja by som na to nemala tiež nervy :D takže hlavu hore a pis čokolvek, kedykoľvek ked TY uznas za vhodne... maj z toho radosť, neber to ako povinnosť :)... mna čitanie tvojho blogu inspirovalo k tomu zacat písať tiež, nie pre inývh, ale pre seba,aby som mala kde pusti myslienky von ked budem chciet :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lenka, píše ti Mirka z Coolmodeliek. My, čitatelia, si na tebe vážime to, že si sama sebou, že sa nehráš na žiadnu dokonalú lady a že sa nebojíš vypísať sa, aj keď zrovna nemáš top náladu. To len dokazuje, že si tiež človek z mäsa a kostí.:) Ja ťa obdivujem za to, že sem všetko takto píšeš, nie všetci by mali odvahu na to, aby celému svetu vyklopili nielen svoje zážitky, ale aj takéto príspevky, kedy si trošku smutná.:) Takže je super, že sa s nami delíš o všetko a ver mi, takto ťa cítime ešte bližšie.:) Naozaj nemusíš mať obavy z toho, že sú tvoje príspevky o ničom, alebo tak podobne. No a čo, že si teraz neni v Číne! Nás tešíš svojím každodenným životom, postrehmi, tancujúcimi videjkami...:D Si skvelá taká, aká si, tak to nemeň. Keby sme ťa nemali radi, tento blog nesledujeme.:) :*

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lenka, ja suhlasim s komentarmi predo mnou. Tvoj blog je nahodou velmi zajimavy. Chodim sem dost casto a bavia ma tvoje historky a videjka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. dakujem Vam dievcata velmi pekne, aj kvoli Vam som sa rozhodla, ze to potiahnem dalej a budem sa snazit, nech je to stale lepsie a lepsie!!:) dakujem este raz:-**

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...