My skin care:)


24 komentárov:

  1. Od akého výrobcu je tá zinková masť, nemohla by si pridať fotku ? :) Inak super video, vďaka za rady.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem za rady, vyskúšala som takmer všetky výrobky, o ktorých si hovorila a tak isto mi nič nezabralo..tú zinkovú masť čo najskôr vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ahojky!Ja som mala s akne velke problemy a ostali mi jazvičky teraz chodila som na chemicke peelingy a trošku mi jazvičky zosvetlili ale chcela by som vyskušať tu dermabraziu boli to?:/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, trochu to bolelo, ale salo sa to vydrzat, ale vyzeras po tom hrozne:D ja som si dala satku cez tvar, lebo som sa hanbila vyjst na ulicu:D tak drzim palce:)

      Odstrániť
  4. ahooj, mám rovnaký problém, mám 23 a v puberte som mala pleť ako bábika, teraz sa mi značne zhoršila:-/ mám citlivú pleť a na všetko je veľmi reaktívna, poskúšala som množstvo krémov od luxusných po lacné, no minule som v DM objavila novú značku Mixa- hydratačný krém na citlivú pleť, skúšala som už aj 6% aj 8% krém a obe mi vyhovovali, pleť som mala vláčnu a nevyhádzala som sa, vyskúšaj a daj vedieť či to bol dobrý tip:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem za tip, dnes som si ho bola kupit tak sa uz neviem dockat ako ho vyskusam:)

      Odstrániť
  5. Ahoj, bude aj video o mode? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahooj:) mozno ano:) co take by ta zaujimalo?:)

      Odstrániť
    2. co teraz frčí, trendy, farby, co s čím kombinovať :)

      Odstrániť
  6. Veľmi sa mi páči, že si začala robiť videá, určite v tom pokračuj! :)... a čo sa týka Aloe Vera, tak na to nezanevri, ono len urobilo presne to, čo malo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem, som rada:) a viem,ale uz sa toho aloe bojim:D

      Odstrániť
  7. Ahoj Leni, skus od Nivei baby krem pre deti, taky vacsi teglik asi za 3-4e.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj Lenka, veľmi sa mi páči tvoja priamočiarosť vo videách je to veľmi ojedinelé a priam originálne , lebo veľa blogeriek hovorí len akoby cez "záclonu" a neprezradia všetko, čo je potom dosť na figu. Takže u teba chválim to "narovinu".
    Skús sa informovať u lekárky na lieky druhu retinoidy , mne to zabralo na ťažké akné + teraz mám už len doplnkovú liečbu - nejakú ľahkú mastičku na tvár aby som ten maz, kt. mi vytváral vyrážky udržiavala pod kontrolou. Negatívnych vecí sa netreba báť lebo na nete sa toho popíše veľmi veľa ale najlepšie ti aj tak poradí niekto kompetentný s titulom MUDr. samozrejme :)
    a ak máš citlivú pleť - ja som takú mala po kréme belakne, bola priam akoby spálená - prestala som používať všetko, len som čistila pleť ráno a večer biodermou a dala som si cez deň obyčajný krém nivea a tak som musela vydržať (bez makeupu a bb creamov lebo pleť hrozne reagovala a pálila - nedalo sa to vydržať) takmer týždeň aj niečo. Potom sa pleť spamätala. Každému samozrejme vyhovuje niečo iné, takže len tak všeobecne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj:) dakujeem velmi pekne za pochvalu, vazim si to/) a urcite pojdem k lekarke a spytam sa na to, dakujem!!:)

      Odstrániť
  9. ja len nechápem ako mám spojiť to ako ješ s tým ako vyzeráš:D ako to robís?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha:D mam dobry metabolizmus a som zvyknuta strasne vela jest, tak moje telo je uz s tym stotoznene:D aj ked uz to nie je to, co to byvalo:/ hlavne je jest casto!! Aj 6krat denne!:)

      Odstrániť
  10. lenka, skus ist v auparku do bioparku, maju tam produkty znacky saloos a su tam aj rozne pletove oleje, ktore sa pouzivaju namiesto kremu - vela z nich je vhodnych na citlivu alebo aknoznu plet, pozri si to bud na nete alebo si nechaj poradit priamo v predajni, slecny su velmi mile :)ja mam momentalne levandulovy, ktory je vhodny aj na akne a zaroven spomaluje proces starnutia... a navyse mi krasne vonia... chvilku trva si na to zvyknut, pretoze je taky mastnejsi (kedze je to olej), ale mam z toho aj dobry pocit, kedze je to prirodna kozmetika, bez akejkolvek chemie... :) tak skus a daj vediet, inak dakujem za tip so zinkovou mastou, uricte skusim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj, uplne som sa stotoznila skoro so vsetkym, co si spominala vo videjku, az na tu zinkovu mast ktoru som neskusala a Biodermu, pretoze ta mi velmi pomohla, hlavne micelarna voda, a navyse sluzi aj ako odlicovac oci, a to je snad jediny odlicovac pri ktorom ma nestipu oci. Tiez mam pomerne citlivu plet, a mne okrem ineho na to velmi pomaha bahno z mrtveho mora, neviem ci si skusala. V podstate to ma mnoho sposobov vyuzitia, a este som na to nepocula ani jednu negativnu skusenost, cize ak nahodou nepomoze, urcite ani neuskodi. Ja kupujem v DMku taku jednorazovu masku, stoji okolo 2eciek. Je velmi vhodna na rozsirene pory, zacervenania, virazky, a odstranuje aj odumretu kozu na tvari, cize vrelo odporucam, ak si to neskusala :) A inac diky za par dobrych tipov :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vaznee??? no super, hned zajtra si pojdem kupit:) dakujem!

      Odstrániť
  12. Ahoj:-) ja som tych produktov tiez vyskusala vela, dokonca viac ako ty lebo ja som sa s problematickou pletou narodila :-D jedina vec co mne osobne pomohla je Vichy normaderm krem s takou pumpickou :-) a pravidelna navsteva kozmeticky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ahoj Lenka, toto video sa mi fakt páčilo. Ja mám problémy s tvárou už dlho, najhoršie obdobie som mala na strednej. Vtedy som si odskúšala asi všetko od drogérkových, po domáce liečenie až k doktorke. Najviac mi pomohla doktorka, keď mi predpísala Duac+nejaké ďalšie krémy. Vtedy som sa cítila úplne božsky. Účinkovalo to asi pol roka a potom akoby si pleť začínala zvykať. Hneď ako som po strednej začala pracovať, prvé, čo som kupovala boli drahé značkové krémy a kozmetika, pretože som si myslela, že toto ma určite zachráni. Určite mi nepomohla značka La Roche (Cicaplast vraj dobrý na jazvičky, to určite!). Zainvestovala som do toho malého balenia 3krokov od Clinique a to mi úplne zázračne vyliečilo pleť, len teraz som si kúpila už plné maxi balenia a zase sa mi zdá, že už to nefunguje ako na začiatku. Čo mi po tom dlhom skúšaní zatiaľ ako tak pomôže je Sudocream z DMka(maximáln odporúčam:), minerálna voda v spreji, od Clinique dramatically different moisturizing gel a v najhorších "dňoch" si čistím pleť jedinou dobrou vecou od Clean&Clear - deep cleansing lotion pre citlivú pleť. Inak nemám už pleť tak veľmi problematickú, lenže ja stále vidím nedostatky a asi podvedome si všímam ľudí s dokonalou pleťou a hrozne závidím.:)Inak chodíš na dermabraziu alebo diamantovú mikrodermabraziu? Netuším, či je to to isté..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem za rady, drzim palce, nech sa ti to da uplne do poriadku:) a je to to iste ta dermabrazia tusim:)

      Odstrániť
  14. Ach ako keby si mi hovorila z duše, ja som mala do 21 v poriadku plet, obcas nejaka maličká vyražtička. V lete som bola v Amerike a od vtedy bojujem 6 rokov s akne. Vyskúšala som už asi milion veci, čo sa mi osvedčilo bol skinokrem od kožnej, lenže teraz mi nejak nepomaha(opat) tak neviem co vyskušam. Tiež je to také na važkach, ze obcas sa ta plet vycisti. Momentalne je, ale opat strasna. Teda ja mam vyrazky len na brade a aj to len na jednej strane!!! No clovek to nepochopi. Co mi skludnuje plet, ktora je tiež dost citliva je ricinový olej. Ale davam si ho len na noc, a je dost hutny, najlepsie sa nanaša na vlhku plet. Rano mam z toho velmi jemnu a vyzivenu plet, a aj niektore vyrazky to postahuje.

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...