Modeling

Ahojte:) Dnes som robila rozhovor na blog o modelingu, mojich začiatkoch a zážitkoch. Ak by ste si to chceli prečítať, tak posielam link:) Blog Cool modelky vedie jedno veeeľmi šikovné a zlaté dievča,Mirka,  kt. je podla mňa najväčší macher, čo sa týka všetkých otázok o modelingu. Ciže ak sa túžite stať modelkou a neviete ako začať, po prečítaní jej blogu Vám bude hned všetko jasné:) Alebo sa taktiež dozviete informácie o rôznych modelkách zo sveta, misskách a prebiehajúcej súťaži Elite model look:) Tak a tu je link:)http://coolmodelky.blog.cz/1307/rozhovor-s-lenkou-brisiakovou
 Prajem pekný zvyšok večera:) Pridávam pár fotiek, no nie je to bohviečo..Najväčšia nevýhoda je, že fotografi na Vás väčšinou doslova kašlú a aj ked máte fotenia, väčšinou fotky nedostanete.. Tak je to aj s Čínou..mala som straašne veľa robôt a nemám žiadne fotky..a fotky sú pre modelky to najdôležitejšie..a z Beirútu to isté.. fotografi sú len klamýri, čo Vám nasľubujú, že Vám pošlú a nič z toho:/








Casting




My first cover



















8 komentárov:

  1. ahoj, si pekná kočka..tvoj blog som začala sledovať aj teraz nedávno, ale páči sa mi a budem v tom pokračovať..:-) Chcem sa však opýtať, či nemáš problém vo svete modelingu kvôli výške (niekde som čítala,že máš iba 171cm)..pretože vo svete je skôr žiadané, ak má baba cca 175 cm, ďakujem..:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj:) To, ze mam 171 cm je stary udaj z pred 3 rokov, odvtedy som narastla a mam 174 cm:) A mas pravdu, aj napriek tomu, ze mam 174 cm som dost nizka a je to niekedy problem sa niekde dostat:) Ale tak co narobim:) A dakujem, som rada, ze sa ti tu paci:) ♥

      Odstrániť
    2. podrast v 24 rokoch? wau...dufam, ze to tak bude aj v mojom pripade :D

      Odstrániť
  2. zamalo..:-) začínam ho navštevovať pravidelne..:-) a sama viem, príležitostne robím modelku a to mám 176cm...a už aj pomaly kroku bolo..aká som bola nízka pre jednu návrhárku..:D čo narobíme

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ahoj Lenka, si krásna, ako vždy...ale mám však inú otázku: Pohorela si niekedy na nejakom castingu?? Ja momentálne a som z toho smutná a veľmi mi kleslo sebavedomie, ja chápem, že každý klient má iné požiadavky, ale predsa..:-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahooj, ak sa chcem viac porozpravat, tak mi napis na fb, budem rada:) jasne, ze som pohorela a mala som strasne stavy, ked som plakala a myslela si, ze som najskaredsia na svete a nikto ma nechce...ale je to tak ako hovoris..nejde o to, ze klient nechce teba, ide o to, ze mozno sa mu nehodiss do konceptu..ze si prilis blond, prilis bruneta..predsa len oni maju nieco urcene a musia sa tomu prisposobit:) Je to tazke..ale vzdy po takych preplakanych dnoch som si povedala: a dost!..vzchopila som sa, na kazdom kastingu sa usmievala ako sialena, dala som na vnutorne vyzarovanie a potom to islo samo:) velmi ti drzim palce a bud silna!! prajem vela uspechov:-*

      Odstrániť
    2. ďakujem pekne, písala som správu..:-P

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...