Mihalnice ako pan:D

video
video
video


Ahojte:) Kedže strašne veľa ľudí sa ma pýta, že akú špirálu používam a čo robím, aby som mala také dlhé mihalnice, tak som Vám spravila príspevok:D Videjká sú trápne, ale chcela som to aspon nejako zaznamenať:D Pravidlo číslo 1: ak chceš mať krásne mihalnice, musíš sa s nimi pohrať, lebo jedným ťahom kefky žiadne kúzlo nespravíš:) A treba viac ťahov.. Pokiaľ ja nemám čas si namaľovať mihalnice, tak si ich radšej nenamaľujem vôbec, ako to spraviť len aby bolo:) Pravidlo č.2- mať dobrú a kvalitnú špirálu a toto pravidlo vyrieši za mňa Pupa Milano. Majú tie najlepšie špirály na svete a vdaka nim ich mám najkrajšie. Prešla som všeliakými značkami, ale nič sa pupe nevyrovná! Ako prvú si dám bielu bázu, stojí tuším 5, 90. Nanesiem, chvíľu nechám zaschnúť a použijem normálnu špirálu. (Nemýľte si to s tými špirálami, čo majú na jednej strane bielu a na druhej čiernu..na túto sa to neťahá.) Špirála je pre mňa najlepšia Ultraflex s hrebienkom, ktorá spraví dlhokánske mihalnice. Okrem toho je dobrá ešte aj Divas, ale ona má veľmi hrubú kefku, čiže nie každému vyhovuje. Momentálne je moja ultraflex trochu zoschnutá, takže na prečesanie a finálny efekt raz za čas použijem Pupalash špirálu. Ultraflexku som odporučila všetkým mojím kamoškám a známym a všetky si pochvaľujú:) Takže toto je moje tajomstvo:) Nie je to žiadna reklama ani nič, akurát som v Pupe do nedávna pracovala, tak mám preštudovaný a vyskúšaný celý obchod, tak Vám môžem povedať, že čo je dobré:) Tak to je všetko a ja idem oddychovať, kedže som bola dnes na bbq a opäť som sa prepapala k smrti:D Tak pekný večer!! Papa

7 komentárov:

  1. Jaká si zlatá :D A máš nádherné aj nenalíčené mihalnice :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ak ma niekto prirodzene take mihalnice, Leni, tak samozrejme, ze mu staci malo, aby z nich spravil "motylikovsky pohlad".. tie co ich mame pomenej huste, tak spirala nam nove nespravi :D ale ano, tuto Pupa spiralu mam aj ja, prave od Lenky a je perfektna, dokonca aj citlive oci ju velmi dobre znasaju :) takze len vrelo odporucam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Leni kde by som ju mohla zohnať? Cez internet asi nie čo? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, prosím ťa, ja som si tú bázu tiež kúpila, ale je nejaká nažltlá. Ty ju máš tiež takú?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj:) teraz uz je lebo ju pouzivam pol roka a nepamatam si ci bola zazltnuta na zaciatku, mozno hej..neviem:/ ale zistim ti:)

      Odstrániť
  5. Tak ty máš dokonalé řasy, zááááviiisttt ale přesvědčilo mě to zapojit se do tbvé soutěže o řasenku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dsakujeem! ale velky podielm ma na tom aj spirala!:) a drzim palce:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...