London:)

Ahojte, kedze je to na dlhsie, budem sa to snazit skratit co najviac:D Tento vylet s mojimi kamoskami bol uplne najlepsi na svete!! My sme vsetky uplne rovnake a mame nonstop srandy..A smejeme sa z kazdych blbosti..(hlavne ja, ja sa smejem aj sama bezdovodne:D). Cestovali sme okolo 13 hodin, kedze sme najprv isli vlakom do Ba, tam sme si zlozili veci u Eriky, kedze ja s nou sme isli este do Viedne po Londyne. Z bytu sme slapali peso z centra az a stanicu, stamad sme zobrali autobus, ten trval 20 minut, z neho sme leteli..v lietadle sme si cely cas robili srandu z Mati, kedze ona letela prvykrat, ze ci place, ake ma pocity a ze vidime, ze je uplne dojata..(aj ked neplakala, ale my sme sa z toho smiali) Po prilete sme cestovali busom, kt. namiesto 1 hodiny trval 2 kvoli zapcham, v meste sme sa stretli s Julkou a Pepou, kedze oni leteli z Brna, dalej sme pokracovali hodinu vlakom a stamad sme slapali 15 minut peso. Hotel sme mali z vonku krasny, cely biely, vysokansky. len my s Matou sme ziskali najkrajsiu izbu:D Mala asi meter-krat-meter...islo sa 2 poschodia do podzemia, museli sme prejst kopec schodov, 9 dveri, kym sme sa dostali na izbu a nemali sme tam okno:D Tak sme sa bali, ze tam zomrieme, ked tam nemame ani vzduch:D Vecer sme si isli sadnut na pivko do jedneho kubanskeho  baru a oproti bol bar, kde bola diskoteka a pustali tam pesnicky, tak sme sa rozhodli ho navstivit:) Bolo tam uplne uzasne, aj ked sme tam boli jedine mlade dievcata:D DJ nas miloval, cely cas si nas natacal na mobil jak sme tam tancovali, pustal nam pesnicky na zelanie, no uzas..Potom za mnou prisiel jeden cernoch, kt. ma chcel zoznamit s nejakym kamosom, ale ja som povedala, nech mi da pokoj a on ci mam prsten..a ja som zhodou nahod mala na prostredniku lavom, tak som mu ukazala, ze sorry..som zasnubena..a on ze aha prepac:D Este sme potancovali a o 2 sme sa vybrali spat.  Koniec 1. casti:D Idem do mesta, tak sa ponahlam, zajtra napisem den druhy:D Majte sa pekne, papaa

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...