London part 2

Druhý deň sme sa vybrali s dievčatami na nákupy a po pamiatkach. Videli sme Buckinghamsky palac, Big Ben, London eye, Westministerský palác, pofotili sme sa pri doubledeckroch aj so šofermi,kt. boli zabití:D A po pamiatkach sme sa vybrali na nákupy.. Samozrejme na Oxford street a na tej ulici by som aj bývala..aj bezdomovec by som tam bola a za vyžobrané by som chodila na nákupy:D Veľa som počula o Primarku, že je to tam super a lacné, tak som sa nevedela dočkať..a bolo to tak ako vraveli..úžasné veci!! A dosť lacné, lenže v radách na skúšanie ste čakali minimálne pol hodinu a mohli ste si zobrať iba 8 vecí na skúšanie a ja som ich mala napr. v taške 30:D A takisto v rade na platenie ste tak dlho čakali, ale tak dalo sa to čakať.. Ja ked som v zápale nákupov preberala z tašky, čo si kúpim a čo nie, kedže som veľa vecí neskúšala, mi dievčatá volali, že ma už čakajú von a mám ´ísť..a to som ešte ani nevyplatila, takže s vrtuľou v zadku som si vybrala najlepšie veci, čo som tam mala a snažila sa predbehnúť niekde:D  Obchody ako Bershka, pull and bear, h&m ma nebavili, kedže je to aj na Sr, tak som iba postávala pred obchodom.. Pred jedným som čupela na zemi ako malý bezdomovec a pozerala hore na ľudí, kt. okolo mňa prechádzali a všetci sa pozerali, že čo to za chudáka..lebo každý mal taký mierumilovný výraz tváre..pred obchodom tam stáli 3 dievčatá, kt. sa nonstop na mňa pozerali a stále sa o mňe rozprávali asi 20 minut..Asi si mysleli, že aha, chuda nemá ani kamošky a sama sedí pred obchodom:D Kedze mi dievčatá nedvihali, tak som vošla do obchodu ich hladať a tie dievčatá sa ešte vyklonili, aby videli, šo tam robím:D nakoniec som stiahla kamošku za ruku, nech ide za mnou von a nech vidia, že mám kamošky, ale neboli už tam bohužial:D Pokračovali sme s nákupmi, boli sme aj na frapuccino v milovanom Starbuckse, kde ma premenovali na Blancu:D Tak mi napísali na pohár a ked kričali Blanca, strašne som sa smiala z toho mena, a jak to smiešne znie a po asi 7 minutach statia v rade, ked som stále nedostala svoju kávu som pochopila, ze Blanca som asi ja:D zakončenie dňa bolo vo Victorii secret a ja nechápem, čo so mnou jeden obchod môže urobiť... Mala som zimomriavky na celom tele, buchalo mi srdce, ruky sa mi potili..uplne stres:D Vo výkladoch boli outfity, čo mali oblečené modelky na prehliadke tento rok, tak som sa hned musela pofotiť s Candice-nym:) Vsade po ibchode boli rozvesane kridla a ked videla predavačka, že aj ja mam na mobile kridla, tak dostala super nápad odfotit ma tak, aby to vyzeralo, ze mam za sebou kridla:) A este vravela, ze je genius..strasne zlata:) Obchod mal tri poschodia, boli tam nadherne točite presklenene schody a na velkych obrazovkach premietali prehliadku...Kedze dievcata sa uz ponahlali a uz chceli ist cim skor domov, nestihla som si kupit co som chcela, ani sa poriadne popozerat, ale tak aspon som si kupila 3 gaťky a dostala som aj mojho vysnivaneho psika (VS pink ma toho psika v logu, bola tam aj vitrina, kde boli podla rokov ulozeny, kedy aky psik bol a ja som si ho chcela uz aj objednat z ebayu, lebo aj ja som chcela jedneho a aha..konecne mam svojho a zadarmo:) Obchod sme museli opustit a este chvilu som sa spamatavala:D Skončili sme opat v Primarku, kde som si kupila One direction cukriky a este nejake nahrdelniky a tricka:) Cestovali sme doubledeckrom, vlakom apeši domov,  Dosli sme domov okolo 1 a zalahli sme spat ako mrtve:)Koniec druhej časti:) a zajtra cast tretia..festivaaal:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...