Konecne na kupalisku:)

Po roku som opat navstivila kupalisko. Boli sme na mestskej, kde som si ozivila spomienky na moje mladi, kde som travila skoro kazdy den cez leto:) trosku ma aj chytilo, aj ked som bola iba 3 hodiny.. A z toho sme cakali tristvrte!!! Hodinu na jedlo v bufete:D dala som si nugetky s hranolkami, ale potom som lutovala, ze som si nedala to prave kupaliskove- langos:D Zajtra mam toho milion, lebo sa musim zbalit do londyna a zmenit peniazky a vsetko, ale uz sa neviem dockat:) prajem dobruu noc:-*




2 komentáre:

  1. super vypracovane brucho mas :) ci kks, co pre to robis ?:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj:) no toto bolo odfotene po mesiaci absolutneho nicnerobenia a prezierania sa:) a dakujem.. Ale inak cvicim iba nohy, brucho cvicit nenavidim a nerobim to vobec.. Takze skus behat a cvicit nohy a pri tom sa ti vyformuje aj brucho:)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...