Friday night:)

Po nekonecnej 12 hodinovke sme sa vybrali s dievcatami do mesta. Na celu pripravu som mala pol hodinu no zvladla som to a konecne som si obliekla svoju milovanu suknu,kt. Som si setrila na nejaku vyznamnu akciu, ale ta sa nekonala, tak uz som ju chcela prevetrat:D cestou od kamosky peti sme si dali na plne pecky hudbu v aute a spievali jak sa dalo, ked zrazu pozriem vedla a tam policajti nam ukazuju a dvihaju s nami ruky do rytmu:D najprv som sa zacala strasne smiat, no potom som si vsimla, ze oni zacaju blikat, ze mam zastavit:Dbola to moja prva kontrola a skoro som sa pokakala od strachu az tak, ze som omylom blikala smerovky a tak:D nakoniec to niv nebolo, boli to nejaki mladasi, pozreli mi doklady, ja som im navrhovala, nech mi daju aj fukat, ale nechceli:/ som sa tesila, ze to vyskusam:D po tom strese nas pustili a ja som sa triasla este asi cely vecer:D na diske bolo celkom v pohode, aj ked mi chyba moj Diamond a party tam..o 3 sme sli domov a ja prave umieram v robote:D prajem peknu sobotuu:-*






6 komentárov:

  1. Lenka, ake mas faro?:)) mimochodom veeelmi ti to pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj :) kde si kupila tro krasne tricko? Dakujemmmm

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V h&m, ale ešte minulý rok, tak neviem či ho ešte budú mať:/

      Odstrániť
  3. a preco uz nechodis do Diamondu ? A aku mas pracu, ked sa mozem opytat? :) Diky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pretože je vraj zavretý cez leto:/ A pracujem v obchode s oblečením:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...