Den 3. v Beirúte

Den nam zacal o 10, ked sme sa vybrali s dievcatami na ranajky do pekarne a na kavu.popri tom, sme nasli viacero supermarketov, kde sme si pokupovali nejake veci na festival, v obchode za libru sme si kupili odznaky a kazda nieco predstavovala.. Ja som bola Miss cute:D ked sme skoncili tour de supermarkety, vychystali sa, namalovali a hor sa na festival.. Stale som tomu neverila, ze uvidim vsetky tie hviezdy a ze som v Londyne. Predtym sme sa boli najest v mekaci samozrejme, ja som preklinala vsetkych, ze som si zobrala cizmy, pretoze mi nohy skoro zhoreli!! Ja uz som mala teplu hlavu od toho jake som mala prehriatenohy, kedze bolo asi 30 stupnov a vobec neprsalo.. Aj kedsom to od londyna ocakavala..cesta k tomu stadionu trvala 20 minut minimalne, cely velky dav prost slapal a slapal:) ked sme dosli ku pokladni, vyzdvihli sme si nase listky a cakali v rade. Zrazu sme sa ocitli vo velkom priestranstve, vsade boli stanky s jedlom a pitim, robili tam vysetrenia prsnikov!!:D, malovali na tvar s farbami a naokolo vsade boli  toi toi zachody, z kt. Este aj chlapi vychadzali s vyrazom ala "fuj ci boha jaky smrad" :D posedeli sme na trave, dievcata si dali pivko a len tak sme oddychovali, cakali a s udivom pozerali ako ludia naokolo vyzeraju:) presne takto som si to predstavovala na festivale!:) uzasni ludia, styl neskutocny..najprv sme sa presunuli na pepsi stage, kde sme mali pockat na Katy B ( ju nepoznam, alemata vravela, ze je super). Po tristvrte hodiny cakania sa ozval Will.iam a ja som skoro zomrela! On bol podla mna uplne najlepsi, dav salel a ja s nim:D skakala som, kricala, spievala, tocila.. Neviem ako dlho to trvalo asi hodinu aj nieco, zahral vsetky zname pesnicky a ja som si to nesmierne uzila..:) ked sme vysli z toho stanu, tak sme vsetky plakali od smiechu, lebona zemi bolo nieco ako cierny piesok, taka zemina, ze dievcata mali cele cierne nohy a matine biele botasky boli uplne cierne:D  mali sme este nejaku rezervu, kym pojde justin timberlake, tak sme si este sadl na travu, ked zrazu pocujeme ako justin zacal spievat.. No my sme tak zacali behat, ako forrest gump.. Zrazu julka krici, ze tam bol Macklemore!! A ja sm myslela, ze si robi srandu a videla som iba chrbat niekoho a bezala dalej, a ked mi potom povedala, ze fakt to bol on a nerobila si srandu skoro som sa zastrelila, ze som za nim nebezala a nespravila si aspon 1000 fotiek:( predrali sme sa davom a uz spieval justin a jayz.. Ich show trvala 2 hodiny a boli uzasni, aj ked som vela pesniciek od justina nepoznala, lebo boli uplne nove a  od jayz poznam az 2 pesnicky:D neskor mi prislo zle, kedze vsetci naokolo mna fajcili travu, tak som sa uz citila ako nahulena, tak sme isli viac dozadu.. Pospievalj sme si, opat poatancovali, ukazovali znak iluminatov zo srandy a tak.. Ked sme sa s petou vracali zo zachodov a poculi zensky hlas ako spieva a vsetci vrieskaju, ani vo sne by mi nenapadlo, ze to bude Rihanna... Bola uzasna a vyzerala velmi chudo.. Ona bola ako prekvapenie jayzho na jednu pesnicku. Festival skoncil o 11 a cesta nam trvala hodinu kym sme sa dostali von z toho miesta.. Kedze 60000 ludi ked sa vybere von, neni sranda:D samozrejme nam uslo metro, takze sme sa nemali ako dostat von a boli sme zufale, pretoze u metra nechodili, busy taktiez nie na nase miesto, taxiky boli plne, nevedeli sme sa dovolat, na hoteli nam po 4 minutach hovoru akurat poradili, ze si mame zobrat cierny taxik.. Diky bracho:D nastastie sme si po 2 hodinach zastavili taxik a uprosili ho, nech nas zobere 6 dievcat, tak sme sedelia zemi a po 20 minutach sa dostali domov.. Stala sa mi aj srandovna vec, ked som sedela na zemi a zrazu pozriem na bus, co ide vedla mna a sofer mi vyplazil jazyk:DDD zabil proste:D spali sme 3 hodiny a vystartovali o 7, let sme skoro nestihli, kedze sme si zle pozreli kedy sa zatvara gate a my sme si veselo pili kavu v starbuckse:D, mali sme 5 minut na kontrolu, lenze tam bol milion ludi, tak sme ako vo filmochkricali, ze sa ponahlame, nech nas pustia a pusili, era bezala napred nech nam podrzi dvere a ked nam volala, ze mame minutu, inak necakaj a zatvoria gate chcela som uz pocas behania plakat, ked som mala 10 kil so sebou a na tabuli bolo, ze k naséu gateu sa dostaneme za 5-15 minut.. No stihli sme to ani neviem jak, skoro sm prezila infarkt, ale cestovali sme domov:) po dvoch hodnach sme vystupili a to bol koniec nasho tripu:) ako pozeram, dost dlho som to pisala, mate co robit, tak dobru noc:) :-*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...