Creative sunday:)

Ahojte, kedze som uz 4 den v robote, co taham 12 nestiham vymysliet ziadny prispevok, tak vam chcem s vami podelit o tricko, kt. Som si sama vyrobila:) kedze som strasne chcela jedno tricko a nevedela ho zohnat, tak som si ho spravila sama pred festivalom:) kupila som si biele tricko z h&m a kupila nazehlovaci papier a dala vytlacit na neho:) moja zloha bola uz iba to nazehlit:) je to velmi jenoduche a zvladne to kazdy, aj ked to bol strasny stres, kedze som mala len jeden pokus:) prikladam aj fotky. Staci rozohriat zehlicku, prilozit na tricko a tlacit celou silou na tricko som zehlickou asi 2 minuty a ked vidite, ze kraje sa daju pomaly odlepit, tak je to hotove. Este pockate, kym to vychladne asi 2 minuty a tricko je hotove:) ja sa uz dnes chystam spravit si nove, kedze mam milion napadov:) papa:-*





A vysledok:)

5 komentárov:

  1. jeej super to je! Ja som si dnes zas malovala sama tenisky, je to dobrý pocit spraviť si niečo vlastné :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. prosím ťa..kde si zohnala tie nalepovacie papiere?? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V kazdom copycentre ich maju, vyberies si len ci chces na svetle alebo tmave textilie:)

      Odstrániť
  3. I v Lídlu je občas mívají :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, prosím nedáš sem nějaké návrhy na tyhle trika...+ ten obrázek, co tam dáváš :) mám moc normální triček a asi 15 těchto papírů a nevím co s tím :D :) děkuju :)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...