Caute:)

Včera som nestihla, kedže sme sa s Eguškom konečne presťahovali do vlastného bytu:) Strašne sa teším, že mi začína nová etapa života a dúfam, že sa navzájom s Egom nepobijeme:D ( Ego je neskutočne poriadkumilovný a ja som veeľký bordelár:D ) Dalšie, na čo si budem musieť zvyknúť je, že budem žienka v domácnosti a budem mu variť:D Kedže ja navarím iba raz za čas pre seba..ja radšej pečiem..ale nevadí, škola života ma naučí:D  Ale už sa neviem dočkať, ako si tam zavolám kamošky a rôzne návštevy a bude žúrka:D Od soboty nič nerobíme iba prenášame, balíme a sťahujeme. Zatiaľ sme presťahovali Ega a dnes je rada na mne:) A ked si predstavím ako presťahujem všetky moje topánky a oblečenie a kabelky..no to teda bude:D Po včerajšku mám svalovku na nohách, kedže nie je tam výťah a na 4. poschodie chodiť hore dole s  plnými vrecami a spotrebičmi neni bohvie čo:D Dnes ideme nakúpiť telku a nejaké spotrebiče, plno vecí do domácnosti, čiže dúfam, že neminiem celý majland:D Rozmýšlala som, kedže je tu stále vysoká návštevnosť, že budem sa snažiť písať blog aj nadalej:) A budem tu pridávať nejaké outfity, inšpirácie, kedže začala som zdravý životný štýl, budem tu pridávať nejaké cviky, tréningy, zdravé recepty a koláče, z kt. sa nepriberá a kedže milujem líčenie a raz chcem byť vizážistka, budem pridávať aj postupy ako sa líči..Čiže z každého rožku trošku:) Dúfam, že sa Vám to bude páčiť:) Tak ja bežím na nákupy, ozvem sa neskôr:) Pekný deň:) :-*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...