Ni hao..Ni hao ma?Opať už zaspávam a ledva vidím, ale mám strašné výčitky svedomia, ked tu nič nenapíšem..:) Včera som mala 2 fotenia, ako som už písala. Na prvom som si počkala skoro 2 hodiny, tak som si pospala na gauči ako pravý bezdomovec:) Fotenie bolo v pohode, ale boli to opäť tie hrubé pyžamá a jak boli na kope, ked som sa postavila, tak tie haldy boli vyššie ako ja:D PO prvej robote som behala do druhej a tam to začalo..Fotila som tam od 4 do 12 v noci nonstop.. Fotila som sama, s Brunou( brazílčanka), s jedným modelom, s malým dievčatkom a potom s celou rodinou- model, 2 deti..ako veľká pekná biela rodina, kt. ukradla deti z Číny:D Na fotení bola sranda, s Brunou sme dostali pár zachvatov smiechu, až takých, že mi tiekli slzy a ostatní len čakali, kým sa ukľudníme a môžeme pokračovať vo fotení.. Konečne mi o 12 povedali, že koniec a ako som stála prezlečená a vychystaná na odchod, že si odfotím fotky z pc, klient našiel ešte jedno zapotrošené pyžamo.. Takže odznova vyzliekať, obliecť, fotografi museli na novo vybrať a popuravovať scénu a svetlá a bolo. Domov som prišla úplne rozbitá.. Dnes som fotila spodné prádlo a pyžamá. Roboty boli v pohode, celkom rýchlo to zbehlo.. Po robotách sme išlija, Karen a Bruna do jedného fast foodu, kde som si dala užasný chicken wrap a taro koláče.. neviem čo je taro, ale je to také dobré, že som si objednala 2 krát:D (mám maratón jedenia a snažím sa zjesť a skúsiť všetko, lebo do číny sa už nedostanem:D) Po fast foode, sme pochodili po obchodoch, pokupovali si rôzne sladkostti na vvyskúšanie, sprej ako v amerických filmoch, čo sa strieka na halloweena, a tak:) životnosť produktu.. až 5 strekov:D Ako sme sedeli na zmrzke, stretli sme aj dalšich modelov z druhej agentury, tak sme pokecali, konečne niečo iné, iná sranda a o 12 mám večietku, tak som musela ísť domov.. Zajtra mám mať robotu, ale dufam, že ju zrušia, lebo už mám iba 2 dni tu a chcem si ich užiť.. Dobruu a majte sa pekne:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...