Hello everyoneJ Konečne mám čas, aby som Vám niečo napísala.. Ospravedlňujem sa, ale fakt som nič nestíhala, mala som to veľmi hektické od piatku:D  Druhý mesiac som si stále hovorila, že ked budem mať posledný týždeň, budem sa učiť a ponakupujem všetko posledné, čo som chcela..Ale to som nerátala, že budem mať po dve roboty každý deň. V štvrtok a piatok som strávila celý s mojou Kiri, ktorá je úplne úžasný človek a bola jak ja, čo sa týka vtipov, bláznenia sa a strašne mi chýba.. Pokračovali sme v našom prejedaciom maratóne, vyskúšala som koláč zo zeleného čaju a bol asi jeden z najlepších, akých som skúsila. Boli sme na raňajkách- v mojej obľúbenej pekárni, hned stamad nám ani nevytrávilo a hned sme šli na obed na skvelý chicken wrap, popcorn chicken( nuggetky, kde je zmixované kura s kukuricou). celý deň sme sa iba prechádzali, išli  do našej cukrárne, kde robili tie všeliaké ľadové drte a smoothie so želé a večer sme zakončili na markete..kedže sme 12 hodín nonstop chodili, neviem povedať, koľko km sme nachodili, ale bolo ich veru veľa:D Piatok sme sa stretli aj s ostatným dievčatami, dali si raňajky v parku a potom prišla rozlúčka s mojou Karen, pretože odlietala preč. Tak sme si poplakali a nevedeli sa ani rozlúčiťL PO obede som mala robotu na moje posledné pyžamá v živote dúfam:D Pozadie sme mali krásne, ako záhradu, všade kvety ružové. Fotenie prebehlo rýchlo, aj ked to bolo 7 hodín. No mala som brutálne nervy na make up artisku, pretože vdaka jej špinavým a smradľavým špongiám na make up som dostala brutálne akné a je mi zo mňa zle.. Kedže tá „pani umelkyňa“ ma líčila skoro každé jedno fotenie, čo som mala. A začalo to alergiami a potom to došlo do takého štádia, ako to je teraz.. Kvôli nej som si aj kúpila špongie a nosila ich na fotenia, nech ma maluje s nimi, no aj tak používala svoje. Tie špongie stoja 30 centov a ked má fotenia každý deň, nechápem, prečo už kvôli hygiene aspoň ich neumýva.A ked som ju poprosila, nech to preperie tak prekrútila oči ako keby som neviem čo preboha chcela od nej.. K tomu ako bonusík, ked mi dala umelé mihalnice, po fotení si ich vždy popýtala späť a potom ich používala na daľšie dievčatá..HUMUS!! Mihalnice stoja 50 centov btw.. Takže na poslednom fotení ked prišla s tou smradľavou hubkou, chcela som jej jednu vraziť a skríkla som na ňu, že nech mi v žiadnom prípade nedáva nič už na tvár, lebo ma celé fotenie svrbela celá tvár a pálila, že som sa ani nemohla sústrediť. Večer som bola na markete, lenže nechcela som nič míňať, pretože som nevedela ako to bude s batožinou, či môžem mať dve, alebo budem platiť nadváhu alebo pošlem balík. Prišla som domov o polnoci a mala som dostať peniaze, ale peniaze nikde.. Ked som sa pýtala môjho šéfa, iba sa vyhováral, že zajtra dostanem a bla bla.. No ja som mala v zmluve, že mám dostať deň pred odchodom.. Povedal, že mi donesie pred odchodom, tak som povedala, že žiadne také, že chcem ráno o 9. Balila som sa do 4 rána, kedže si neviete predstaviť to množstvo oblečenia, čo som si kúpila:D Triedila som veci, vyhadzovala, balila, čo pošlem poštou a snažila sa ostatné „narvať“ do kufra. Ráno som vstala, chcela som sa ešte stretnúť s Brunou, dať jej darček a všetku drogériu, čo som mala. Dala som si poslednýkrát v živote moje milované pečivko a kávičkuL A plakala celú cestu ako som šla peši,že ako mi to bude chýbať a je to môj last walk...nič som nestíhala, môj šef mal ísť so mnou o 9 na poštu, lenže išiel konečne až o 11 a to o 12 som mala odísť:D Poslala som 11 kíl domov. Peniaze som stále nedostala, tak som bola strsšne nervózna a ked som sa ho pýtala, kričal na mňa a už som sa bála, že nič nedostanem..No povedala som mu, že pokiaľ mi nezaplatí, nikam nejdem a budem tu čakať. Peniaze som dostala prosím pekne 5 minút predtým, ako som odchádzala, krása:D Prišiel po mňa šofér, cesta trvala hodinu a autom a dobre som si poplakala.. Kedže to bolo také smutné.. Myslela som si, že ked budem odchádzať, bude to dojemná rozlúčka so všetkými, no nakoniec kedže všetky modelky odišli, som ostala sama a Dušan mal robotu o 6 ráno, čiže lúčila som sa akurát sama so sebou a bytom:D  Moja cesta bola nasledovná: Shantou- Peking- Moskva- Viedeň. Na prvom lete nemali žiadny problém, že som mala 26 kíl a nie 23, tak som si vydýchla. Lenže moja príručná batožina bola veľmi podozrivá, tak ju kontrolovali viackrát, vyťahovali veci, pozerali, mňa kontrolovali..čo Vám poviem, som proste DANGEROUS:DDD Let trval 3 hodiny, ako jedlo som mala samozrejme ryžu s mäsom. V pekingu som čakala 6 hodín, všetci Rusi sa mi prihovárali, lebo si mysleli, že som ich a ked som odpovedala po anglicky, tak iba pozreli, či fetujem..asi si mysleli, že klamem:D Na checkine som strávila hodinu aj niečo v rade, kedže ten národ bral domov do Ruska asi všetko, čo mohli.. Skoro každý jeden mal viac ako tri kufre, niektorí mali aj po 5.. Tak som si iba pomyslela, že dúfam, že kvôli nim ani nezvlietneme:D Naschvál som si vybrala mladého chlapca za okienkom, že snád ho obmäkčím, že mám nadváhu..no nestalo sa:D Povedal, že mám ťažku batožinu a mám zaplatiť 100 dolárov.. Ja by som aj zaplatila, ale nie za 3 kilá, ked som posielala aj balík za toľko..sú to vyhodené peniaze pre mňa.. Tak povedal, že si mám vyhodiť tri kilá.. Takže musela som sa vzdať spodného prádla:D, teplákov, kabelky, jedného darčeka pre mamku, šminiek a ešte kopec vecí a potom prišlo na rad obliekanie:D  Mala som na sebe 5 búnd, dve tričká a kopec šperkov, tkže som vyzerala ako originál rómka, čo dala na seba všetko, čo mala doma:D Len tak tak som stihla dôjsť do lietadla. Let mal trvať 9 hodín, no najprv sme čakali hodinu na lieky pre niekoho a potom sa nám pokazilo lietadlo, čiže sme strávili dalšie 3 hodiny v garáži, kým to opravili. Sedela som na najhoršiom mieste v strednom rade na konci, takže som sa nemohla ani oprieť, okolo seba som mala tých 5 búnd a bola tam neskutočná zima, čiže som aj bola rada, že mám tie bundy:D Dostali sme na večeru a raňajky ryžu s mäsom..uuu..toto mi fakt nebude chýbať:D Let z Moskvy som skoro nestihla pre 3 kontroly, čo tam majú a keby som dobehla o 5 minút neskôr, tak let ani nestihnem.. Behala som ako Forest Gump, naobliekaná v tých bundách s 13 kilami v príručnej..bol to beh jak o život:D Na lete do viedne som dostala opäť lákavú ponuku jedla.. ryža s mäsom:D Ta díky:D Po troch hodinách som sa dostala medzi normálnych ľudí. Autobusom som sa dostala do Ba a tým sa moje 24 hodinové cestovanie skončilo.. Včera som sa zvítala s mojou láskou Eguškom, pochodili sme Pandorf, ale ja som si nič nekúpila, ale V Ba som si kúpila moju krásnu vynívanú kabelku MKJ Cesta domov  bola nekonečná, ale konečne môžem prehlásiť, že som oficiálne DOMA DOMA!!! A teraz hor sa učiť!!L

1 komentár:

  1. och to bol dlhy pribeh:D ale skvely:D:D hlavne ako si vyriešila tu nadvahu:D:D:D:D si skvela (y) a aku MK si si kupila?:)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...