Pre Iku k:) mame rovnaky vkus:)

6 komentárov:

  1. Slečnaaa Lenkaaa!!! :D Tak to vidím,že máme :-* koľko ťa vyšla v BA?:) lebo som včera pozerala aj na internete a stále sa ta cena točí okolo 350€

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :) no mňa stála 325..dosť, ale stojí za to.. má u mňa doma čestné miesto a nonstop sa na ňu pozerám:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no je krasna takže ja sa nanu už tiež tešim:) ja mam od MK hodinky a teraz som si objednala puzdro na iphone5 od MK takže sa mi rozrastie zbierka:D:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, kde v bratislave si prosim kupila tu kabelku? neviem o tom ze je tam nejaky kamenny obchod? A planujem kupit aj ja ale nechcem z internetu

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj;) kupila som si ju v obchode Cube v eurovei:) moja bola posledna v obchode, ale tak mozno este dostali:) a chapem.. Lepsie je kupit a vidiet osobne:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jee super prave idem do bratislavy dakujeem :P ja nechcem konkretne ten typ co mas ty mam vyhliadnutu inu len enviem este ci ju najdem v tom obchode uvidiim... a inak v pandrofe si nepozerala michael kors kabelky, stoji to za to?

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...