Ahojte:) Neozvala som sa, lebo som nestíhala. V sobotu som mala mať dve roboty, ale nakoniec mi jednu hodinu predtým zrušili. Prvé fotenie bolo na nohavice, fotila som už asi 5krát pre toho istého klienta..asi ma miluje:D Fotili sme v priestoroch typického čínskeho masážneho salóna. Klimatizácia nefungovala a fotiť opäť vyteplené nohavice s kožuchmi, bolo veľmi "príjemné" spestrenie dňa:D  Po fotení som mala 3 kastingy na pyžamá a oblečenie a potom mi povedali, že nemám si dávať dole make up a vlasy, lebo druhá robota je krátka a netreba mi prerábať make up. Ale kedže som bola strašne unavená z toho tepla, tak som si šla ľahnúť a spala som ako v truhle:D Bez jediného pohnutia, aby sa mi nezničili vlasy a make up. Ked mi zavolal počas spánku, že robota sa ruší, tak hned som si utrela tvár, rozpustila vlasy a spala dalej. Večer sme strávili ako inak na markete. Ja som naozaj SHOPOHOLIC!!:( Už aj ja si pripúšťam, že je to choré.. Išla som iba kúpiť čínsky čaj a drobnôstky ako darčeky a odchádzala som so siedmymi plnými taškami vecí.. Nič by na tom nebolo zlé, kedže mám už teraz nadváhu minimálne 10 kíl, okrem 8 kíl, kt. chcem poslať..Krása, čiže momentálne ked si niečo kúpim, tak sa ani neteším:( Fakt neviem ako sa unesiem a nezaplatím milión za to.. V nedeľu som mala dalšiu robotu s Dušanom, fotili sme pyžamá, ale také normálne, nie do mínus Tisícpäťsto.. Poobede sme skočili s A do Kfc, pretože bol to jej posledný deň tu, tak sme si robili tour de jedlo, čo sme mali rady, tak sme si pokupovali a skoro sme praskli.. (Mami, nič nehovor, v Číne som poslednýkrát, tak môžem si dať všetko, čo mi bruško ráči:D ) Večer sme skončili zase na markete..(my to máme aj ako posilňovanie, kedže to je 6 km dokopy tam a späť:D) Dnes sme mali pekné ráno..kúpili sme si v pekárni naše obľúbené pečivo, a kávu v Kfc, kde sme to zjedli, kecali, spomínali..A jedna Brazílčanka Karin nám povedala, že je kamoška s jednou z Victorie secret, tak som to len predýchavala a závidela:D Potom sme už iba čakali, kým príde po Annu odvoz a bola naša rozlúčka:( Veľmi som plakala, lebo ked žijete 2 mesiace s niekým nonstop 24 hodín, veľmi Vám prirastie k srdcu a Anna bola moja láska:( A fakt mi bude veľmi chýbať:( Bohužial dnes sú vraj v uliciach policajti a kontrolujú ľudí, tak nemôžeme vychádzať z domu.. Až zajtra.. Práve je 8 hodín a ja stále neviem kedy mám zajtra robotu a nenávidím to:/ Majte sa pekne, papa

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...