Justin Bieber koncert

Kedže sa v mojom čínskom živote nič nedeje a nemáme ani len kastingy a jediné, čo som včera robila bol ranný aerobic, nonstop jedenie, nudenie sa a večerné cvičenie. A k tomu ešte bola aj búrka a pršalo ako na konci sveta, tak sme nemohli ani len nikam ísť. Tak som sa rozhodla urobiť príspevok o koncerte Justina Biebera a snád Vás to bude zaujímať:) Začalo sa to nekonečnou cestou vo vlaku s mojou Mimkou do Ba a z Ba sme išli autobusom do Viedne. Od autobudovej stanice sme mali mať do nášho hotela len 3 minúty, no kedže Mima trochu poplietla mapu, tak sme blúdili trištvrte hodinu a potom sme to konečne našli:) Dali sme si výborný gyros, nakúpili si čokolády, chipsy a jahodové šumivé víno, pretože to trebalo patrične osláviť:D Na koncert sme cestovali metrom hodinu, 3krát sme prestupovali, no dorazili sme na miesto a nasledovali dav. Ĺudí tam bolo prisahám milión:D Všetci kričali, skákali, plakali, drali sa do vnútra. Prešli sme cez niekoľko ochrankárov, ja som sa ryla do vnútra ako divá, nech nás neudupú:) Odložili sme si veci do šatne a rozhodli sa, že budeme stáť na boku, lebo byť v strede v dave sa nám nezdalo byť veľmi bezpečné. No nemohli sme sa stažovať, lebo z boku sme videli ešte lepšie. Neviem ani odhadnúť koľko sme boli od pódia, ale nebolo to daleko, asi 20 metrov.Ako sme tak stáli, celý čas som do Mimy hučala, že škoda, že sme si nekúpili lístky pod pódiom, že ju nenavidím za to a nenávidim sebe, pretože naše lístky, kedže som ich kupovala cez bazoš mali takú istú hodnotu ako lístky pod pódiom. Začal predskokan, bol to nejaký mladý pekný chlapec, no ja som ho nepoznala, zaspieval pár pesničiek a odišiel. Naše teritórium bolo ohradené závoramy od golden circle a ako som tak pozerala, videla som pár dievčat, čo prešlo cez ochrankárov do golden circle a začali kričať, plakať, objímať sa a skákať a bolo ich viac.. Tak som to skúmala a skúmala, no videla som, že skoro všetci ukázali pásky a tak ich pustili, čiže si hovorím, že mali lístky a sú len šialené, že tak sa tešia.. No zrazu som videla 2 dievčatá, čo so slzami v očiach prosili SBSkára, nech ich pustí, on ich najprv ignoroval, a potom im dal pásky a pustil ich.. A to bolo pre mňa znamenie:D Stiahla som Mimu za ruku so slovami :" pod´" a už som ju ťahala k SBSkárom. No samozrejme, že už zatvárali závory, aby sa tam nikto nemohol dostať..:( Ale ja som bola neoblomná, prišla som za ním a usmiala sa najkrajšie ako viem a povedala pleaaaaaaaase:) A on iba :ooo blondie blondie..a dal mi pásku:DD Mimu som stiahla za ruku, dostala aj ona pásku a zrazu sme sa aj my tešili ako tie šialené dievčatá pred nami:DD Od pódia sme boli asi maximálne 10 metrov, že sme ho videli úplne úžasne:) Atmosféra bola dokonalá:D Dievčatá plakali, kričali, okolo nás odpadlo asi 5 dievčat, všade bolo iba počuť hilfe hilfe, pretože tam bolo NESKUTOČNE horúco, že sa tam nedalo ani dýchať.Koncert začal odpočítavaním 10 minút, kt. sa zjavili na plátne a bolo to najdlhších 10 minút v mojom živote asi:D Ked boli posledné sekundy, ani som nedýchala:) Začalo to veľkolepo, najprv hovoril nejaký hlas, zrazu vybuchli ohňostroje , začala hudba a Justin priletel s krídlami, doletel a začal tancovať na moju najobľúbenejšiu pesničku, kt. počúvam stále nonstop dookola- All around the world...:) Šou bola neskutočná a bol to najväčší zážitok a dakujem Bohu, že som sa toho zúčastnila:) Justin spieval, hral na bicie, klavíri, gitare, spieval naživo a dokonale tancoval..Bolo tam aj pár pesničiek, kt. som nepoznala, tak sme sa s Mimou iba kyvkali na mieste a šla som na toaletu a to bol najlepší nápad, kedže som našla na záchode VIP lístok za 207 eur:DD Tak som ho zobrala do ruky, že ho vrátim niekomu ak ho bude hľadať. No nikto tam nebol, tak celá v šoku rozmýšľam, že čo spravím..Chcela som ho ísť odniesť sbskárovi, keby ho niekto hľadal, no hovorím si, že keby som ja stratila lístok, nikto by nebol taká dobrá duša, žeby mi ho vrátil..Tak som sa rozhodla ísť spýtať Mimy, že čo mám robiť podľa nej..a potom mi napadlo..čo ked to je ten lístok, čo sa môžes stretnúť osobne s Justinom...Tak som vyšla zo sály a hľadala signál na internet, preplatila som majland za to pripojenie, ale bohužial tento lístok nebol na to stretnutie.. Ten stále 400 eur:D Ale v mojom vip bolo miesto pod pódiom a darčeky. No dobre, nechám si ho a uvidím na konci koncertu.. Odkedy som vedela, že idem na koncert, som každému povedala, že si ma Justin určite vyberie na pódium a verila som v Secret, že to tak bude.. No kedže som bola dosť dalej ako dievčatá, čo mu stáli pod nohami, musela som sa s tý zmieriť, no nádej umiera posledná:D Ked povedl, že potrebuje one less lonely girl, tak som si pekne upravila vestu, vytiahla nadkolienky a verila, že aj cez tu dialku ma vy berie, no omyl.. Zrazu iba naštvaná vidím, ako vybral nejaké dievča, popravde nič moc, ale bolo vidno, že je fanda č.1 kedže mala na sebe ešte aj tričko s jeho podobizňou:D Zobral ju za ruku, na hlavu jej položil veniec z kvetov a posadil ju na trón, on si k nej sadol, hladkal ju a spieval len pre ňu:) To dievča plakalo a nevedelo sa spamatať, no ja by som asi odpadla na mieste:D Po skončení piesne ju zobral za ruku a odniesol do zákulisia.. Ja ešte stále nahnevaná, som sa nevedela spamatať, že prečo to debilné secret nefungovalo:DDD Justin mal aj skvelého dj, kt. tam robil tiež šou, burcoval nás nech skáčeme, najviac sa mi páčilo, ked povedal: i say Justin, you say Bieber...Justin  a my: Bieber.. on Justin- my Bieber.. I say one.... you say time... One ---time..no super to bolo:DD Po dvoch a niečo hodinách koncert skončil a my s Mimkou sme v šoku sa ešte spamätávali...A zrazu vidím, že rozdávajú nejaké darčeky, ked ukážete lístok. A kedže ja som sa hanbila, že určite zista, že to nie je môj lístok a ečte ma obvinia, že som ho niekomu ukradla, tak som poslala Mimu pod podmienkou, že sa rozdelíme:D A vyšlo to.. Dostala som JB tašku, šál, svietiaci mikrofón, kľúčenku, veľký album s fotkami a podpisom a  záložku. Po koncerte som si ešte zo srandy kúpila tričko JB, nech mám na pamiatku a vyrazili sme celé hluché domov. V stánku som si na cestu kúpila sushi, 6 kúskov za 2 eurá, no nekúp to a cestovali na hotel.. Bol to neuveriteľný zážitok a aj ked som nebola až taká veľká fanúšička, môžem povedať, že po koncerte som fan number 1:) Budem sa snažiť pridať aj videá, tak dúfam, že to pôjde:)
















1 komentár:

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...