Hola. Píšem Vám dnes, kedže včera som už nestihla. Ráno som bola v nemocnici a musím povedať, že to bolo úplne iné ako naše nemocnice. Najprv sa postavíte do rady k okienkam, tam vypíšete papierik a oni Vám dajú niečo ako zošit a kartičku. Potom idete k lekárovi. Lekár mal ordináciu veľkosti 1x1 m. A pozrel sa iba letmým pohľadom a tak mi určil diagnozu..super:D A ked hovorím, že to nemám z jedla, moj boss mi vravel, že pán doktor hovorí, že to je jedlo..že to môžu byť krevety, vajíčka, mlieko..hlavná vec, že mlieko nepijem vôbec, vajcia som nejedla 5 dní a krevety som tu nejedla..A hovorím nášmu bossovi, nech mu povie, že to mám po osprchovaní, alebo to môžu byť roztoče z postele, kedže to mám stále ked sa zobudím a osprchujem..Ale to je asi nepodstatná informácia..Doktor nevie rozprávať po anglicky, čiže mi iba ukázal knihu s latinským názvom, že si to mám vyhľaadať:D Tak mám vraj žihľavku..Od doktora sme išli vyplatiť na okienko lieky a vyšetrenie a potom sme čakali na daľšie okienko, kde vydávajú lieky a tam sa mi páčilo, že tam svieti Vaše meno, že kde si to máte vybrať:) Dali mi kopec tabletiek a vodičku, čo vyzerá ako ked som bola malá a mala som kiahne, tak taká biela múmia je zo mňa:) Po nemocnici som sa najedla a včera som začala opäť so zdravou životosprávou, som zvedavá do kedy mi to vydrží, kedže pre mňa je utrpenie si odopierať veci.Proste nie som šťastná, nemám energiu ani nič, ale tak chcem byť pekná na leto, tak snažím sa byť silná.. Aj ked všetky tie čínske sladkosti, pečivo, jedlá..toto je najlepšia kuchyňa pre mňa zo všetkých! Tak som si včera super pocvičila, aj ked tá naša posilka je hotová sauna a na konci vyzerám ako keby som spadla do bazéna:D  Neskôr som pozerala priateľov, kedže radšej robím všetko iné, ako keby som sa mala učiť:D a Večer sme mali ísť na market a ako sme vychádzali z dverí, prišla naša bookerka, že máme o 20 min kasting..o 8.15 večer.. na kastingu sme strávili hodinu, nenávidím to študio, kde to bolo, pretože tam máme kasti gy každý deň, stále rovnakí klienti a fotila som pre nich už 3-krát, takže poznaju´na mne už všetko, tak nechápem, načo tam musím chodiť:DPo kastingu sme sa vybrali do supermarketu, kúpiť si ovocie a zeleninu, nech môžem uskutočniť moje nové stravovanie:D A btw..ak ste poistení do zahraničia, je Vám to naprd:D  Mamka im volala predvčerom, vysvetlila aký je problém a mali mi nájsť nemocnicu a doktora, kde môžem ísť.. Povedali, že zavolaju..Čakala som do rána, išla spať o 4 a aj tak nezavolali, takže som išla bez nich a oni mi zavolali poobede, ked som bola v gyme dávno po doktorovi a len tak medzi rečou, že počuli, že mám nejaký problém, tak či mi ho treba vyriešiť.. Akože keby som umierala, tak oni mi zavolajú po tom, čo som už mrtva?:D Ta diky:D Končím a ptrajem pekný deň:)

3 komentáre:

  1. ci kokso, to je system..chudak ty..bavi ma to velmi citat, co pises:) je to dost zaujimave:) drz sa:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. moc ma bavia tvoje članky:) stay strong <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jeeej dakujem dievcata! velmi ma tesi, ze to citate:) o to viac ma bavi blogovanie, ked vidim, ze to niekoho zaujima:)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...