Fotenie pyžamá 10.5.2013

Ahojte, tak sa ozývam, aby som Vám napísala o mojom včerajšom fotení. Deň mi začal tým, že sme mali jeden kasting, vrátili sme sa domov, stihla som si urobiť kávičku a bežali sme na druhý. Robotu som mala mať o 3, lenže zmenili to, takže som hned z kastingu o 11 letela do roboty. Najhoršie bolo, že som myslela, že si doma navarím a spravím jedlo a tak pôjdem na fotenie, takže ma zobrali celú hladnú a vraveli, že najprv pofotím a tak dostanem jedlo.. Make up som mala veľmi jemný, okrem obočia, kt. som mala ako Brežnev na celú tvár a líčka tu dávajú nie na líčka, ale pod oči:D Čo akože nechápem, ale dobre no..tu som v Číne, tu je všetko inak.. Dokonca som sa dozvedela, že tu vajcia robia nie vo vode ale v čaji:)Ale naspäť k foteniu.. Fotila som najprv asi 50 pyžám, bola som tam ja, dalšia modelka a jeden model. Štúdio bolo veľmi krásne a ešte som nevidela tak pekne nastavené svetlá, že to vyzeralo ako z photoshopu už po odfotení:) Fotky, čo som videla boli veľmi pekné, ale vyzerám tam na 12, takže ich môžem mať iba ako na pamiatku:D  Po prvej várke som sa najedla a potom som mala pauzu.. A čakala som tri hodiny..Takže som si pospala v štúdiu na posteli na plyšovom medvedovi a všetci sa zo mna smiali..no ja som strašne netrpezlivý človek a neviem čakať..proste to nenávidím..Po troch hodinách nastal môj čas a ked som videlaa tie haldy pyžám..Môj skromný odhad je tak 500 pyžám..Kedže to boli 2 plné miestnosti pyžám na stojanoch a fotila som to potom 6 hodín bez jedinej prestávky.. Iba obliecť opäť to sumo pyžamo do mínus 300, odfotiť 5 fotiek, vyzliecť, obliecť nové..Niekedy si tu fakt pripadám ako na súťaži v prezliekaní, lebo takú rýchlosť majú iba v tých boxoch na formulách:D Najlepšie bolo, že som mala robiť "natural pose", ale hlavná vec, že som držala v ruke stojan eiffelovky, krhlu, alebo bacardi drink taký farebný:DOkolo 6 model s modelkou odišli a ostala som tam len ja.. Už som videla, že je tam len nejakých 50 pyžám, tak si hovorím, že super.. No ked som chcela kričať od radosti, že už to je posledné, prišli dalších 200 kusov..katastrofen.. Dofotila som o 9, celá zničená a dobitá a ak niekto ešte raz povie, že modeling nie je makačka , tak by som ho poslala na jedno fotenie do Číny:D Došla som domov, najedla sa a šla spať.. Dnes sme mali len jeden kasting, aj to nečakaný, došli sme tam, čakali sme hodinu a po hodine nám povedali, že žiaden kasting nebude:D Po kastingu sme sa vybrali s Irou a Dušanom na market, pokupovala som už nejaké darčeky, blbosti ako mp3, novú nabíjačku na iphone, nohavice, dve košielky a včera mi došla moja nová koženka a conversy, čo som si objednala, tak fakt neviem ako sa ja zbalím:(( Idem ja spať, zajtra mám fotenie, tak sa modlím, nech neskončím zase večer.. Pozdravujem všetkýých:-***

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...