Fotenie prvé a druhé:)

Takže píšem a snažím sa prekonať, aby som nezaspala, lebo nevládzem:/ Neviem prečo práve ja mám také štastie, ale ked Anna mala nejakú robotu, tak maximálne 3-4 hodiny a koniec.. No ja som na všerajšom ,aj na dnešnom celý deň. Včera po nás s Dušanom  prišli o 9, ked sme došli na fotenie, čakali sme na make up a ked nás namaľovali, tak som začala fotiť. Fotila som najprv pyžamá, ale také pre dospelé dámy:Dnie také detské, pekné:) Svetlá mali nastavené tak, že som vyzerala, ako keby som mala 1000 kíl, takže z tej časti fotenie sú katastrofálne fotky:D Potom sme aj fotili s Dušanom spolu, že sa ľúbime a sme proste in da pažama:D Potom som mala pauzu a fotil iba D sám, ja som sa zatiaľ hrala s malým šteniatkom, kt. by som si hned zobrala domov a ked som videla, ako fotograf do neho kopol, ked zavadzalo, skoro som ho kopla ja.. Na obed sme mali luxusnú ryžu s rybacou hvalou:D ...proste hlava..A žiadne telo..tak som si "vychutnala čistú ryžu. Po obede som začala opäť fotiťa fotila som svetre..bolo ich tpujem okolo 200-300 a okolo 4, mi bolo do plaču, ten kto fotil takéto fotenia ma určite pochopí.. Ten pocit zúfalstva, ked cez hlavu preťahujete dvestý rolák a vidíte pani s hrebeňom, kt. Vás prečese po každom prezlečení, no máte chuť zobrať zbraň a všetkých postrieľať, kedže som mala vlasy stupírované jak cukrovú vatu a ona ma stále driapala a aby toho nebolo málo, z toho skvelého make up a špinavých hubiek som dostala takú alergiu na tvár, že vyzerám ako muchotrávka červená a celá tvár ma bolí:( A k tomu sa ani nenapijete a ste hladná ako vlk..No povedala som si, že budem silná a zvládnem to:) Potom sa odfotila cez 50 nohavíc, kt. pás mi končil presne pod lemom podprsenky:D Fotila som s fotografom, kt. už z prvého pohľadu vyzerá tak, že sa mu nepáčim, pretože sme boli deň predtým na kastingu a klietni ma vyslovene chceli, mňa vybrali ako prvú, celý čas sa na mňa usmievali a ukazovali na mňa a aj moja bookerka sa na ňa usmievala, že mám to v kapse a ten fotograf stále iba na iné dievčatá ukazoval a na mňa škaredo pozeral a presviedčal ich, nech vybera iné..No ked som pršla do štúdia a videla som ho, tak som si povedala, že toto je snád sen!:D Nakoniec bol so mnou spokojný, celý čas ochkal a kričal, že beautiful a na konci fotenia mi všetci zatlieskali a podal mi ruku, že dakuje, že som bola super, tak možno budeme už kamoši:D Domov som došla od 8, dostala som úžasné jedlo, Tu nám vždy po robote donesú steak, cestoviny, volské oko, ovocný šalát, kukuricovú polievku, koláčiky a nápoj:) O 12 večer ked som už išla spať mi povedali, že mám ráno o 6 fotenie, čiže kým som si umyla vlasy, vysušila a zaspala boli 2 hodiny ráno a o 5 som už vstávala:D Prišli po nás o štvrť na 7, pretože meškali. Cestovali sme do iného mesta v aute 2 a pol hodiny a cestovala s nami aj jedna modelka z Brazílie. Zastavili sme na super benzínke a ked som si chcela umyť ruky, tak som videla ako je v umývadle 5 veľkých chrobákov, tak som skoro dostala infarkt.. Dorazili sme na miesto a bolo to nádherné. Bol to park pre svadobčanov, všade boli páry, kt. sa fotili, vodopády a nádherné budovy, ružové stromy...ako z rozprávky.. Začala som o pol 10, spravili mi make up a účes a vyzerala som ako Sandy z Pomády, ked sa premenila na tú "divošku":D  Fotila som vyteplené legíny a tričká. Najprv to bolo v pohode, ale ked mi dali mŕtvolné pančuchy a na to tie legíny a k tomu kožuch, skoro som odpadla.. Tak mi bolo teplo, že až a stále v jednom kuse sa vyzliekať a obliekať ako na nejakej súťaži prevlekov:D Po pofotení mi povedali, že som skončila, pochválili ma a tým to pre mňa skončilo. Fotila zatiaľ tá druhá modelka. Na obed nám priniesli čistú ryžu a k tomu sme dostali niečo zelené neidentifikovateľné, tak som zjedla iba čistú ryžu. Po obede, ked som si zmyla make up mi povedali, že je toho strašne veľa, tak ma potrebujú, čiže znova mi spravili make up a účes, navliekli ma do toho hrozného oblečenia a hor sa fotiť. Fotila som najprv sama a potom s Dušanom...Ja som mala také úžasné tričká, či čo to bolo, ze som mala vonku celú podprsenku a začínalo tričko pod podprdou, čiže všetci naokolo videli moje big boobies:D Začali sa tam zbiehať turisti a mala som obecenstvo okolo 50 ľudí a ked som sa prezliekala pred všetkými, jedným okom som videla, ako každý jeden mal v ruke foťak a fotili si ma..A k tomu aj ľudia zo "štábu":D  Stal sa mi aj menší trapas, ked sa ma prezliekačka snažila rýchlo vyzliecť, stiahla mi aj podpsenku, tak som iba skríkla, zakryla sa, no aj tak neskoro, kedže všetci chlapi naokolo sa na mňa usmievali:D Po dofotení s D, kde som ja bola superstar a on bol môj fanúšik som fotila ešte s druhou modelkou a konečne som skončila.. Prisahám, že som od tepla v tom oblečení zhorela.. Ako som sa prezliekala som mala osobný shooting a každý jeden turista, čo tam bol sa so mnou chcel odfotiť...Cítila som sa ako nejaká celebrita, ked ma žiadal každý o fotku:D Dalej som iba pozorovala ako ostatní dofotia, skoro som odpadla od smiechu, ked Dušanovi dali obliecť ženské pančuchy, aby sa mu lepšie obiekali také isté vyteplené legíny, len pre mužov:DDDD A k tomu mu dali ženskú košelu, lebo nemali mužskú:D Skončili sme o 5, cesta bola nekonečná, kedže sme trčali v zápche a po celom dni nejedenia, som skoro umrela od hladu:/ Došli sme domov o 8, počkali si na jedlo, dostala som konečne svoj balík zo Slovenska a kedže mám zajtra fotenie na spodné prádlo, idem sa vyspať do ružova:) Majte sa pekne, trošku som sa rozpísala, tak dúfam, že ste to zvládli a prečítali celé:) Posielam pusy:-***

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...