Fotenia- štvrtok a piatok

Všetkých Vás pozdravujem a idem sa prekonať napísať,ako  bolo na foteni, kedže som opäť úplne dobitá:/ Včera som mala prvé fotenie o 9 ráno, prišla som tam, samozrjme, že som ešte čakala, kým všetko prichystajú, začala som make up o pol 11 a išlo sa fotiť. Fotila som spodné prádlo a podľa mňa ani vo Victorii secret nefotili naraz toľko spodného prádla jak ja:D Minimálne 300 ich bolo určite. Mala som za sebou taký plagát, na kt. boli lustre a ako také veľké okná a na fotkách to vyzeralo super.. Make up a vlasy som síce mala ako zmaľovaná ľahšia žena, ale už som si zvykla:D  Iné už očakávať nemôžem:D A ked sme dofotili plné vrecá spodného prádla, konečne som sa tešila, že je to koniec..ale nie..oni doniesli dalšie dve vrecia iba s gaťkami:D vtedy som videla všetkých svätých.. Popri prezliekaní sa mi stal opäť fajný trapas, ked moja prezliekačka opäť odhalila to, čo nemala a všetci chlapi naokolo sa len úchylne smiali:D Fotky, čo som videla boli pekné, tak snád sa k nim aj nejak dostanem..Po nafotení spodného prádla mi dali ešte pár pyžám nech ich nafotím. Prišla som domov o 15:50, zobrala som si akurát book a o 16:00 sme vyrazili na kasting a na ceste na kasting nám povedali, že po kastingu máme snapshooting:D Čiže dve fotenia za jeden deň, lebo to bolo normálne fotenie, došla make up artistka, fotili sme v spodnom prádle, pyžamách, termooblečeni, našom oblečení..všeliako pózovali..skákali(lenže fotograf neviem čo bol za kvalitku, ked ani jeden skok nevedel zachytiť..) A tam sme strávili dalších 5 hodín a myslela som, že niekoho zbijem, kedže som celý deň nič nejedla, iba na obed ryžu a okrem toho nič..a ja som zvyknutá jesť minimálne 6-krát denne a aj viac:( Takže som iba nadávala a odpočítavala minúty.. Skončili sme o 9 a zastavili sme sa v Subway a nikdy som si tak Subway nevychutnala ako včera:D  Zatiaľ čo dievčatá s Dusanom si dávali po jednej bagetke, ja som si dala ako pani dve a k tomu milión prísad:D Vskúšala som aj grapefruitový čaj a bol skvelý. Konečne mi došiel balík zo SR, lebo ako sa hovorí..ked nejde Mohamed k hore, príde hora k Mohamedovi, tak mi mamka poslala farby na vlasy, drogériu a kávu 3v1, kedže tu takú nemajú.. O dnešnom fotení napíšem zajtra, lebo je toho dosť:) Pozdravujem všetkých a Eguškovi posielam pusu:-*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...