Doooobrý večer prajem:) Nefunguje nám internet a stále nám vypadáva, tak nemôžem ani pridať žiadne fotky  napísať, čo sa udialo..No máme to tu veľmi akčné.. Včera povedali Irine, že ju nevyplatia a má sa baliť, lebo pôjde domov o 2-3 dni..Takže včera sme to celý večer riešili, že čo a ako a to sme nevedeli, čo nás čaká dnes.. Anne chceli znížiť jej peniaze, že bude robiť dalšie 2 mesiace, ale za menej, ako mala.. Lenže ona povedala, že za menej robiť nebude, že radšej pôjde domov.. A náš šéf na to, že má sa zbaliť a ide domov.. Takže ked ja som vošla do izby, A už hádzala veci do kufra a ja som zostala v šoku.. A úplne to zaklincoval náš boss tým, ked povedal, že jej zrušil letenku, tak si ju má zaplatiť a dostať sa domov.. Proste čistý cirkus.. Tak som so slzami v očiach pomáhala A sa zbaliť, ale potom po mňa prišli, že idem na kasting.. Najlepšie v takom stave ísť na kasting a usmievať sa jak priblblá.. No dala som najfakeovejší úsmev a na 90 percent ma na tom kastingu vybrali, ciže to budem praktizovať častejsie:) Po kastingu som šla sama Anne kúpiť kávu s koláčikom do KFC, nech jej spravím malé prekvapenie..A ked som prišla domov, povedala mi dobrú správu, že ostáva nakoniec do 1.júna.. Síce odíde skôr ako ja, no aj tak budeme aspoň dlhšie spolu:) Takže teraz sa všetci bojíme o naše peniaze a nevieme, že ako to bude.. No ak by ma nevyplatil, ešte by iba vtedy videl, čoho je Brišiaková schopná:D  Večer sme strávili doma, nafarbila som si vlasy, lenže som zmiešala zlý pomer farby a peroxidu, tak mám korienky ešte tmavšie ako som mala:DD juchuu...no mám aspoň ombre:D zajtra mám kasting a robotu s Dušanom, tak dúfam, že to nebude dlho trvať a môžem si spraviť večer nejaký program a ísť do posilky:) A inak chcela som dodať pikošku, že tu všetky ženy nosia podpätky.. Ale že každá, okrem detí:) Dokonca sme videli aj jednu pani, kt. malaopätky aj v posilke:D Nech sa páči:) Môj pobyt sa už kráti..presne o 2 týždne idem domov a odpočítavam dni, kedy si dám kura a syr..ooo mňam:) Majte sa, posielam pusy..papa Eguško:-*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...