Čaute:) Neozvala som sa, lebo som nemala kedy. Včera sme mali voľno, tak sme mali taký oddychový deň, tak sme sa vybrali s dievčatami do jedného zábavného parku..Bolo tam krásne, typické čínske a najlapšia bola Eiffelovka v strede:D Vyskušali sme aj také autíčko, čo bolo asi 4 metre nad zemou a malo iba takú úzku dráhu, že som myslela, že sa prevážime a vpadneme a spravilo to s nami takú okružnu jazdu po parku a na jedno mieste sme boli aj nad morom, tak som kričala a skoro plakala od strachu, lebo ja nenávidím kolotoče a zásadne na ne nechodím a k tomu mám panický strach z výšok, takže neviem ako som to prežila...ale prežila som:DD Potom sme aj skúsili hororový dom, ale ten nebol pre mňa strašidelný, iba na začiatku som sa zľakla tak, že som vybehla s krikom a ostatní ľudia sa zľakli mňa:D Sorry guys:D A k ostatným kolotočom sme sa nedostali, lebo dievčatá už nemali náladu a bola už tma, tak sme sa dohodli, že tam pôjdeme nabudúce:) Dnes sme mali celkom rušný deň, mali sme 7 kastingov a posledný sme mali o pol 10 večer:D Mali sme väčšinu na spodné prádlo a pyžamá. S Annou sme dnes boli vyskúšať čínsku reštauráciu u nás na ulici, dali sme si výborné nudle a potom som si vychutnala mc flurry oreo s jahodovou príchuťou..uhm, mňam:) K tomu nejakú čínsku buchtičku plnenú krémom a najlepšiu čokoládu na svete:) Okrem toho sme nerobili nič akčné, kedže sme nemali čas:) Tak sa sa idem pobrať spať a Vám prajem pekný večer:) Papa a Eguško, milujem ťa najviac:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...