Ahojte:) Neozvala som sa dlho, lebo sa nič v mojom živote nestalo také zaujímavé.. Mali sme maximálne jeden kasting za deň, aj to večer.. A okrem toho sme leňošili, nakupovali, objavovali nové dobroty (môj zdravý životný štýl vydržal až 2 dni) a k tomu samá smola.. Nikdy som neverila na povery, ale naozaj už verím.. Hovorí sa, že červený náramok proti ochrane nemôžes dať dole, lebo ti to prinesie smolu.. A ja som okúsila, že akú.. Ja nie som veľmi "kiľavý" typ človeka..nikdy nepadám, nepadajú mi veci z ruky, nerozbíjam, nebúcham sa na každom rohu a toto sa deje posledný mesiac nonstop.. Každý týždeň mám inú chorobu, včera som sa tak porezala na konzerve, že bola celá zem od krvi:/ A k tomu neviem prejsť ani 2 metre, aby som sa nešmykla alebo nebuchla trikrát.. Všetci sa zo mňa smejú že to naozaj nie je normálne.. Tak dúfam, že dôjdem domov celá:D A včera som si hned po porezaní dala náramok na ruku skôr, ako si si umyla ruky od krvi:D Tak snád to bude lepšie:) S A sme objavili novú drogu...Je to miesto kde majú rôzne ľadové drte s rôznymi príchuťami, a kopcom želé, že si to neviete ani predstaviť.. Ale koláčové oreo je stále moje top! Zajtra mám 2 roboty, aj ked som už dúfala, že ku koncu nebudem mať žiadne, lebo sa potrebujem učiť a v tomto teple naozaj nemám chuť obliekať 500 pyžám a vyteplených nohavíc, hrubých na Sibír:/ Majte sa pekne, dobru a nikdy nedávajte svoje náramky dole!!:D


Lenkine  jazykové okienko (neviem ako sa to píše, tak to napíšem foneticky:D):
Ni hao - Ahoj
Ni hao ma - Ako sa máš
Pukači- niet začo
šie šie - Dakujem
hao- dobre
Buhao -zle
čen- prezliecť
ciga - táto, tento, toto
mejo - nemám,nejde to
piorlia- krásna
pipi - prsia
a dalsie si nespomeniem:D
A pikoška..deti tu študujú 20 rokov základnú a strednú školu...a až potom univerzitu.. Viete si to predstaviť byť 24 rokov v škole?? No ja veru nie:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...