5.-6.máj

Ahojte:) Včera som zaspala skoro, čiže som nič nenapísala, tak to zhrniem do dvoch dní:) V nedeľu sme vstali, mali jeden kasting, už ani neviem na čo bol, iba si pozreli naše booky, posmiali sme sa z Dušana (model zo Srbska), pretože sme mali malé auto a musel sedieť vzadu v kufri, lebo sa nezmestil:D Po kastingu som si našla novú drogu, čo sa týka obeda..Pohankové cestoviny, s maslom, cesnakom, kečupom a sójovými bôbmi v takej zvláštnej paradajkovej omáčke a milujem to:D A hlavne ten cesnak:D Celý deň pršalo, tak sme nikam nemohli ísť, až večer sme sa odhodlali, že si pôjdeme s Annou zabehať a toť náš deň:D Dnes sme mali kasting ráno o 9:50 na pyžamá, potom na nohavice a povedli nám, že o 13:30 máme další, takže sme čakali pripravení v obývačke..No ked boli 3 a stále nikto nechodil, tak sme sa tak nudili, že sme si šli s Dušanom zahrať bedminton dole pod blok:D Človek by ani nepovedal, že pri bedmintone sa tak namakám:DD Zahrali sme asi pol hodinu, možno viac a stále čakali na kasting, ktorý bol nakoniec o 5:D Došli sme, vyskúšali nohavice, odfotili,... Po kastingu sme skočili do gymu, ale ísť tam večer o 8 je katastrofa, pretože tam je celé Shantou a opäť sme museli čakať na bežiace pásy v rade:) Okolo 11 k nám prišiel náš šéf s jeho mamou, a povedali mi, že mám fotenie na spodné prádlo (aj ked sa smiali, že ako ja môžem mať robotu na spodné, ked nie som Pamela, lepšie povedané:D ) Tak som musela robiť cviky na prsia a mám 3 dni na to, aby mi narástli:DDDD Kedže mám zajtra fotenie s Dušanom, tak sme pred nimi museli ukazovať pózy, akože sme milenci a ľúbime sa:D No šupa:D Tak ja idem spať, nech som zajtra čerstvá a pokúsim sa zistiť zajtra nejaké zaujímavé infošky o Číňanoch, pretože nič nové som sa zatiaľ nedozvedela:) Majte sa pekne , Dobruuu:-**

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...