2.5.2013

Tak a už je tu môj tretí týždeň:) Doteraz som odpočítavala, kým prídem domov a teraz už iba smutne počítam, že mi už ostáva iba mesiac.. Fakt som si tu zvykla a aj ked to tu nie je bohviečo, bude mi Čína chýbať:( A hlavne moja Anna, s kt. si úžasne rozumieme a za krátky čas mi prirástla k srdcu:) Včera večer sme opäť strávili večnosť na trhu, nakúpila som si krásne veci a už sa neviem dočkať, ako ich budem nosiť:)Len ako vždy som minula všetko do posledného groša, zajtra sa chystáme opäť na veľké nákupy:) Už mám napísaný aj presný zoznam:D Len stále rozmýšľam, že ako sa unesiem domov, lebo už teraz mám toho milión:) Dnes sme začali deň o 1, kedy sme mali prvý kasting na spodné prádlo, stretli sme sa tam všetky modelky, počkali sme si hodinu, odfotili sa a šli na další. Druhý bol na pyžamá, opäť v jednom zo štúdií, kde chodíme každý deň a už sa smejeme, že tu ani žiadne iné ani nie je a ten fotograf už z nás musí byť hotový, lebo sme tam vkuse..:D Tretí kastig bol na spodné prádlo (čínske push upky Vám spravia prsia ako Pamele, aj ked žiadne nemáte:D) a štvrtý bol na nohavice. Po kastingu k nám pišiel model,kt. bude s nami bývať, je zo Srbska a volá sa Dušan...bude to trochu zvláštne tu takto bývať, ale zvyknem si:D Okolo 5 sme sa vybrali aj s dvoma Brazílčankami do parku, kde sme si sadli na trávu a rozprávali sa, hrali s okoloidúcim psíkom..No ked sa ochladilo, vybrali sme sa na další market, vyskúšali sme úžasné koláčiky, kt. stoja na prepočet 5 centov, kúpili si ananásové pivo a prechádzali sa po okolí:) Dnešný deň hodnotím na jednotku..a už sa mi aj pomaly rozbiehajú roboty, takže konečne sa niečo deje:) A pikoška na záver...Skoro všetci tu majú zhnité zuby:D Neviem prečo, ale kde sa pozriem má každý hnedé zuby, ako keby si na ne natrel čokoládu..no otras:D Posielam pusy a špeciálnu narodeninovú pusu posielam mojej NAJDOKONALEJSEJ mamičke, kt. milujem nekonečne a dakujem jej za všetko!! Takže ešte raz všetko najlepšie!! A aby som nezabudla...Eguš čau a milujem ťa:) :-**

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...