15.5.2013

Ahojte:) Včera som sa neozvala, lebo som padla mrtva do postele už o 10, (predtým som zaspala v obývačke na gauči, počas toho,ako som pozerala na mobil:D ), takže som nič nenapísala. Mala som dve roboty. Ráno som mala kasting na spodné prádlo a nohavice o 11, z kastingu som sa bežala domov najesť a o pol 2 som mala robotu. Fotili sme ja a model, z kt. som už fotila pred predvčerom tuším. Make up bol v pohode, fotili sme pyžamá a domáce úbory, ale také pekné, čo by som si kúpila aj ja:D Trvalo to veľmi rýchlo, fotila som iba 2 hodiny. Po robote som šla na kasting na pyžamá, ale iba sama, lebo chceli vidieť iba mňa..ja, kralovna pyžám:D,  tam si ma pofotili a bolo:) Po kastingu mi oznámil môj boss, že mám dalšiu robotu, ale že iba krátko.. na hodinku, že iba 10 nohavíc a make up mám spravený, čiže ani ten  mi netreba..UHM!! Najprv sme tam čakali hodinu a pol, potom prišla make up artistka, čiže mi prerobila celý make up a potom sme začali fotiť, ale tak spomaleného klienta som ešte nevidela.. Mala som 20 kusov oblečenia a fotili sme 3 hodiny, pretože ku každému tričku museli byť iná kabelka, iné okuliare, iný náramok, iné náhrdelníky..A každý outfit fotili minimálne 30-krát.. Čo tu spravia normálne 6 fotiek a finito:D Do toho som mala krče v bruchu, takže som opäť myslela, že tam niekoho zabijem, ked si nepohnú:D Hned ako som prišla, najedla sa..zjedla som kura a stále žijem!! a zaspala..Dnes sme mali len jeden kasting, bol na pyžamá ako inak, stretli sme sa tam všetky modelky a modelovia, pobavili sa navzájom, odfotili si nás navzájom a bolo to.. Na obed sme sa vybrali do Lugamamy, skvelá reštaurácia..opäť som si dala kura, aj ked pod pojmom kurací steak chápem plátok prsa, no oni to maju žľazovité a vyzerá to, ako keby zlepili celé kura dohromady aj s krnkami, žlazami, mäsom dokopy:D Po reštike sme sa vybrali nakupovať, po ceste nás zastihol veľký lejak, tak tety v lekárni, kt. zázračne vedeli po anglicky nás prichýlili, tak sme si s nimi sedkali:DJa som si kúpila tabletky, kedže mám týždeň bolesti v bruchu a neviem ani dýchať, ani poriadne sedieť a ležať, lebo cítim že mi žalúdok exploduje:( Dali mi niečo, čo si neviete ani v najhoršom sne predstaviť, že ako to smrdí!! A to aj cez obal..sú to nejaké čierne guličky..A od toho ako som ich mala v kabelke mi celá kabelka smrdí, ruka,, do kt. som si nasypala tabletky pred ich užitím a všade cítim ten smrad, čiže ich mám prosím pekne odložené na balkóne, aby to tak necítilo:DD S annou sme si spravili filmový večer a idem spať, kedže ráno chcem ísť po dlhom čase na jógu:) Tak pozdravujem všetkých, majte sa pekne a pekný večer!!:) :-**

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...