Pikošky o Číne!

Všetkých zdravím, kedže dnes sme nemali ani kasting a okrem 3 hodinového nakupovania v supermarkete sme celý deň nerobili nič, idem napísať pár vecí o Číne, čo som si všimla:) Takže po prvé:
- vajíčka nemajú skoro žiadne žĺtko (priložila som aj fotku),
- rozprávajú strašne nahlas- kričia po sebe, ako keby sa nonstop hádali, no to je ich spôsob dorozumievania sa,
- nestrihajú si nechty, ako som už písala predvčerom,
- v obchode nenájdete skoro žiaden normálny krém na tvár- všetko sú tu iba bieliace krémy, bieliace masky, a pod. a nájsť obyčajný krém bol dnes pre mňa zázrak:D
- neexistujú tu blond farby
- čo sa týka make up-ov, nemajú prirodzené farby, ktoré u nás bežne dostať, za to majú asi všetky odtiene bielej a mŕtvolnej, takže ak by som si tu chcela kúpiť make up, vyzerala by som ako zombie
- NIKTO tu nevie po anglicky a dohovoriť sa tu je nemožné (ak potrebujete náhodou nejaký liek z lekárne a poviete im ešte aj chemický prvok, nikto Vám nerozumie, lebo ak som dobre pochopila, tu majú angličtinu zákaz sa učiť..môžu sa ju naučiť jedine sami doma
- fotí sa tu strašne rýchlo a modelky su platené na hodiny (čo je super, pretože fotenie napr pyžám a oblečenia trvá 2-3 hodiny, všetko je rýchlo spravené, žiadne také ako napr v istanbule trvalo fotenie 12 hodín, ked si spravili tu jednu prestávku, tu druhú, potom kávička, obed a celý deň v čudu:)
- na cestách nepoznajú smery a také, že protismer neexistuje:D tu ide všetko každým smerom, v strede cesty sa otáčajú,...
-STÁLE trúbia..bolo to tak síce aj v Beirúte, Turecku a Tunisku, a podobných krajinách, ale tu to je šialené!! a čo je najhoršie, oni trúbia aj ked su sami na ceste..že pri nich nie je žiadne auto...nechápem a nenávidím to, pretože ak som bola dlhšie vonku, nepočula som už ani len vlastné myšlienky, lebo som sa cítila ako hluchá
-Shantou je známe, že používa najväčší počet skútrov asi z celej Číny
 - v supermarkete pri mäse vždy strašne smrdí, že sa to nedá ani vydržať, a mám čo robiť, aby som sa nepovracala:D
-všetko sa u nich váží..zelenina, ovocie, múka, ryža, oriešky, sladkosti, sušienky,...
- nemajú syry! dala by som všetko za to, aby som si mohla pochutnať na mozzarele, parenici, korbáčikoch, eidame, karičke, alebo hocičom podobnom
- originál tofu som tu nenašla..jediné, čo som našla je tofu želé a toho sa bojím:D
- ryby a morské plody tu majú  drahé..asi najdrahšie zo všetkého
- taktiež nejedávajú ani sushi, kvôli vysokej cene ..a to som si myslela, že tu budem jak v raji a jesť sushi každý deň:D
- majú tu jedno strašne smradľavé ovocie a ľudia sa za ním idú zabiť...No smrdí to ako pokazené vajíčko s niečím neidentifikovateľným..dneska si to moje spolubývajúce kúpili a tak ako to smrdelo, tak to presne aj chutilo:D ako pokazený banán:DD
-mladé dievčatá majú neskutočný štýl a už sa neviem dočkať, ako si nakúpim kopec oblečenia..no len budem musieť zistiť, koľko s pripláca za batožinu, alebo koľko bude stáť balík na Sr
- najhoršie pre mňa- nepoznajú NUTELLU!!:((


Momentálne mi nič iné už nenapadá, som tu ešte len týždeň, no budem sa snažiť zhromaždovať čo najviac zaujímavostí o Ćíne a obyvateľoch:) Dúfam, že som Vás neunudila a bude sa Vám to páčiť:) Ahojte:) :-**

1 komentár:

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...