Stále nič zaujímavé:( Zomrel tu život...nemáme žiadne kastingy, roboty, nič..iba jeme- dnes som ochutnala najlepší koláčik s náplňou zo zeleného čaju, cvičíme a nakupujeme:) Poobede sme boli s Annou opäť na trhu a kúpila som si krásne kúsky, ale nemohla som všetko, kedže až zajtra si pôjdem vybrať peniaze do banky a ešte len vtedy budú nákupy:) Po nákupoch nás Irina vystrašila, lebo nad hlavami nám lietajú stíhačky každé dve minúty a zistila, že možno Čína pomôže Kórei, ak sa začnú bombardovať s Japonskom..A trošku ma to desí...:/  Takže to tu sondujú, či čo:D   Ja idem zaľanúť, zajtra mám narodeniny, tak ma mrzí, že zase nebudem doma a neoslávim to s mojimi najbližšími:(dúfam, že si všetci užívate slniečko v Košiciach a prajem pekný večer:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...