prvý týždeň:)

Takže prvý týždeň mám za sebou a ja sa cítim, ako keby som tu bola už minimálne mesiac:) Som tu už zabývaná, už sa viem aj orientovať po okolí, len ten čas ide akosi pomaly... Dnes sme začali deň opäť jógou, tentoraz nás precvičoval muž a bolo to o niečo lepšie, ako včera...No nebola som jediná, na koho to má uspávajúce účinky- jedna pani tam na drzovku zaspala a chrápala na celú miestnosť:D Po jóge spom bola opäť dobitá, ako keby som nespala 2 dni, takže som si spravila masku na vlasy a  zdriemla na 2 hodinky. O dvanástej nám zavolali, že o 2 máme kasting, tak sme sa najedli (ryža mi už začína liezť krkom, fujky) a vychystali. Prvý kasting sa konal na veľmi peknom mieste, kde bol výhľad na more, pofotili si nás, my sme sa pofotili navzájom a vyrazili smer druhý kasting. Ten bol v pofidérnej budove, kde sme nevedeli indetifikovať, čo sa tam asi môže vyrábať. Nakoniec to bol pyžamový kasting:D Vyskúšali sme si jeden hrubý komplet, viackrát nás odfotili a bol koniec. Na treťom som sa cítila ako na odstrel, kedže sme stáli asi 15 minút a tí klienti si nás obzerali, hodnotili, ohovárali a bohviečo ešte:) Ked sme už boli iba pár krokov od domu, povedali nám, že sa máme vrátiť a máme posledný kasting. tam sme strávili niečo vyše hodiny, skúšali sme oblečenia, fotili si nás a my sme pózovali, ako keby to bolo originál fotenie, s Annou sme fotili aj spolu..Veľmi by som sa tešila keby nás vybrali spoločne a mali by sme také pekné fotenie:) A inak som zabudla povedať, že máme novú spolubývajúcu. Volá sa Irina a je taktiež z Ukrajiny, čiže pri nich dvoch sa  naučím aj po rusky možno:D Po kastingu som si opäť prezerala stránky a písala svoj wishlist, čo si všetko musím objednať:) S Annou sme si povedali, že v zdravom tele zdravý duch, tak sme sa vybrali večer  opäť do gymu si zabehať..No vydržala som pol hodinu a skoro som odpadla na nedostatok kyslíka, kedže tam bolo milión ľudí, celé to bolo natrieskané a vzduch tam nebol žiaden.. No mala som aj tak lepší pocit zo seba a teraz môžem ísť zase spať, aby som bola zajtra čulá na čínsky aerobic, ktorý sa chystám zajtra vyskúšať:) Majte sa pekne :-***

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...