My birthday

Ahojte, chcem sa každému podakovať, kto mi dnes bahoželal, cením si to:) Dnešok bol pre mňa trošku emotívny, ako každý rok, ked mám narodeniny:D Neviem prečo som taká rozcitlivená..Dnešk mi začal zobudením a blahoželaním od mojej Anny, zacvičili sme si jógu, no dnes ma tak zmohla, že aj ked som si povedala, že nezaspím, ked prídem domov, som zaspala počas toho, ako som sedela na posteli a čakala, kým sa Anna osprchuje, aby som mohla ísť ja:D no jedna krása:D Dnes sme mali mať pekný dník, chceli sme sa ísť najesť do pizza hutu(kedže na obrázku na vchode je pizza so syrom, tak uz iba kvôli tomu syru som povedala, že ju tam pozývam, že mám narodky). Lenže Anne zavolali, že o 10 minút má job, pretože sa na fotení sa nepáčila modelka čo mali a s ňou už fotili, tak ju zavolali na výmenu...Takže z nášho dníku nič...Irina bola celý deň zavretá v izbe, pretože  číta knihu a nevie sa od nej odtrhnúť vraj:D Tak celý deň som strávila sama, rozmýšľala, čítala priania, nad niektorými si aj poplakala a smútila za domovom:) O 4 som si bola vybrať peniaze do banky, kde som strávila polku svôjho života, vdaka pani za okienkom, ktorá bola asi pribrzdená a nevedela, ako sa robí prevod cez Western Union..no hrôza..Ked som došla domov a ležala som v posteli s mokrými vlasmi a nenamaľovaná, vyšla z izby Irina celá nahodená..a ja že kam sa ona vybrala..a ona ma omráčila slovami, že máme o 5 kasting..A bolo 17:02..takže som začala nadávať, že jak to mám stihnúť, kedže mi dali 5 minút:D Kasting bol na spodné prádlo, odfotili si nás a odviezli nás domov..Kedže som mala dnes narodky, tak som si konečne kúpila milovaný mcdonald..a namiesto 1 menu som dostala 2, tak hned ako som došla domov, som zjedla jedno celé a polku z druhého a cítila som sa, že zomriem..no chuť kuracieho mäsa, bola na nezaplatenie!!!:) O 9 sme mali mať další kasting, ja vychystaná som už stepovala na chodbe a o 9 nám povedali, že kasting a presunul na zajtra, lebo prší:DD Konečne došla aj moja Anna a ked sme rozmýšľali, čo sladké by sme zjedli, prišiel môj šéf s bookerkou k nám na apartmán a doniesli mi tortičku a 2 krádne zabalené koláčiky, tak ma potešili veľmi:) Počas sfukovania som aj zabudla na to, že si musím niečo priať, tak sa mi nič nesplní:) Jeden koláčik bol v tvare pandy a bol to konečne niečo ako tvaroh s piškótovým cestom!!! Bože ako mi chýbal!:) Od dievčat som dostala jednu sukňu, čo som strašne chcela a zakázali mi ju kúpiť..Deň sme zakončili rozprávaním a pozeraním fotiek s Annou a aj ked som chcela ísť skoro spať je opäť trištvrť na 2...Zajtra nás čakajú 2 kastingy a potom hody v podobe pizza hut, palaciniek, sladkostí, chipsov a uvidíme, čo ešte, tak sa neviem dočkať:) Majte sa pekne:) :-*****

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...