Fotenie:)

Takže konečne som sa dočkala:)Deň mi začal o 9, kedy ma odniesli do štúdia. Tam som čakala pol hodnu, kým namaľujú druhú modelku. Fotenie je platené na hodiny a zarátané je tam aj začiatok maľovania, čiže pred začiatkom mi make up artistka ukázala čas, nech si to odstopujem. Make up trval presne 30 minút, zobrali sme si veci a presunuli sa na miesto fotenia. Fotilo sa neviem teraz či to bola galéria alebo obchod s nábytkom, ale bolo to DOKONALÉ!!! Ked raz budem veľká a bohatá, tak určite budem mať takto zariadenú obývačku:) Cítila som sa tam ako princezná..tie krásne lustre, pohovky, no jedna balada:)  Fotili sa pyžamá a bolo ich prisahám milión!! Ked ich doniesli a naskladali na seba, vyzeralo to jak pyžamové hory..lebo to neboli obyčajné pyžamká, ale také hrubé, jak overaly pre deti, že ked som si to obliekla, mala som o 30 kíl viac:D Vyzerala som jak sumo zápasník..ale v takom pyžame sa môžete ísť aj v zime sánkovať podľa mňa a ani nepocítite, že ste von:D Najprv som čakala, kým pofotí druhá modelka, a potom som bola na rade ja:) Fotili sme v miestnosti, kde boli úžasné pohovky a cítila som sa tam super..prezliekala som sa ako o život, hore dole hore dole... Potom sme fotili aj s druhou modelkou spolu a na to prišiel na rad model a spoločné fotenie:D Bolo to moje tenkrát poprvé, fotiť s modelom, len ja a on:) A musím sa priznať, že to bolo trochu divné, kedže som s Eguškom 6 rokov a byť v takej blízkosti s nejakým chlapcom, hľadieť si do očí, držať sa za ruky, ležať na ňom, a podobne, mi bolo také zvláštne:D Ale uhrala som to statočne:D Následne sme menili niekoľkokrát miestnosti, fotili sme v spálni s neskutočnou posteľou, potom  v miestnosti ach s pohovkami. Nestihla som ani nič nafotiť, pretože všetci sa ponáhľali a nestihla som si tam ani len "prdnúť" ako sa hovorí:D  Bolo to asi takto:4 pózy, rýchle prezlečenie, pokiaľ sa druhá modelka prezliekla a opäť pár póz, no nestihla som sa ani napiť. Väčšinou takéto fotenia sú 3 hodiny, no ja som tam bola od 9 do 16..Takže ma skoro porazilo, lebo som odfotila cez 300 pyžám. Jedla som okolo 2, doniesli nám obed, kde bolo všetko:D Ryža s mäsom, nejaké tmavé kosti, potom mäso s kosťami, zelenina ,niečo ako tofu, a potom tam bolo niečo, čo som nevedela identifikovať..a ked som sa spýtala, že čo to je, všetci naokolo sa začali smiať a môj boss povedal, že to je "special food":D Tak radšej som to už ani nechcela vedieť, že čo to je, ale zjedla som to, lebo to bolo výborné! Aj ked mi to doteraz vŕta hlavou:D Model s modelkou skončili skôr a ja som ešte ostala fotiť oblečenie, ciže som mala asi 2 joby v jednom:D O 4 som skončila, moja bookerka ma pochválila, že klient bol so mnou veľmi spokojný, čiže som sa tešila:) Hned z fotenia som išla do vedľajšej budovy na kasting, najlepšie, že bol na spodné prádlo..a ja som sa najedla jak prasa, lebo som bola taká hladná:) Vyskúšala som si podprsenku, pofotili ma a konečne šla domov...Priniesli nám večeru, vynikajúci steak s cestovinami a veľmi sa teším, že stále žijem a nič sa mi nestalo, lebo nás varovali, že v žiadnom prípade nemáme jesť mäso..:D Od toho, ako som celý deň nič nejedla, som myslela, že zjem celú kuchyňu..aj ked som bola plná do prasknutia, len som do seba tlačila a tlačila.. Na chvíľu som si ľahla, pretože som mala strašnú migrénu a potom nám zavolali, že o 8 máme kasting. A bol to kasting opäť na spodné prádlo:D Čiže som aj hned oľutovala moje prežieracie hody,kedže som vyzerala ako tehotná...Vyskúšali sme si podprdy, pofotili si nás, lenže bol to pre mňa veľký fail, lebo cítim sa taká nesvoja, ked mám fotiť spodné prádlo, lebo bohužial nevyzerám ako moja Candice:D Ale popracujem na tom:) Zajtra máme kasting opäť na spodné prádlo, čiže sa na to psychicky pripravujem, no ešte predtým ideme ráno na jógu. Trošku som sa rozpísala:D Posielam pusy:-** a Eguško..milujem ta:-* :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...