China

Takže ahojte!!:) Ozývam sa opať, kedže nestíham odpisovať každému a takto je to pre mňa ľahšie:)To napísať rovno..Pre tých, ktorí sú tu prvýkrát...nie som žiadna profi bloggerka ani nič podobné...Ide tu iba o to, že tu píšem svoje zážitky, dojmy a skúsenosti z mojich ciest, čiže vediem si to ako svoj denník:) Takže začala by som najprv cestou...Cesta bola celkom v pohode, aj ked som cestovala dokopy 2 dni:D  Najviac čo milujem na lietaní, tak je to jedlo:) Kedže som najprv letela z Viedne do Moskvy, všetci na letisku sa mi prihovárali po rusky, lebo si myslela, že som ich:D Cesta trvala 3 hodiny a v Moskve som čakala dalšie tri. Na letisku sa mi prihovoril pán z Iránu, ktorý najprv nevinne nadviazal konverzáciu a neskôr sa z toho vykľula ponuka na sobáš:D A ked som odmietla, povedal, že má veľmi pekného a múdreho syna, tak či jeho by som nechcela..Ponúkal mi aj auto, žeči som ochotná s ním hned odísť do Iranu..a ja iba pozeram, že wtf?:D tak som podakovala, dostala vizitku keby niečo a odišiel. Cesta z Moskvy do Hongkongu trvala 9 hodín, ale zbehlo mi to vdaka tej telke, kde som pozerala po prvýkrát Breakfast at tiffanys, dalej som pozerala Black swan, videá Justina biebera, bruna marsa a hrala hry:)  Ked som doletela, už ma čakal otec majiteľa agentúry a pokračovali sme smer vybavenia víz. Išli sme vlakom, ktorý bol veľmi pekný a Slováci by si mohli zobrať príklad, že ako vyzerajú vlaky:D. Došli sme do Ocean Building, kde som vyplnila formuláre a kedže sme museli čakať, išli sme sa popozerať po HK. To mesto je úplne super..milujem veľké mesta, ruch ulíc a plno ľudí:) Čo ma prekvapilo je, že skoro každý Číňan ma okuliare:D Napríklad v reštaruácii sedela skupinka kamošov, bolo ich 14 dokopy a všetci mali okuliare:DD A ked nemajú okuliare, tak majú rúška na ústach..Na letisku ma to vystrašilo, ale aj rozosmialo, ked nebolo človeka, čo to nemal:) V HK som strávila dokopy asi 8 hodín, išli sme sa najesť, vyskúšala som nejaký Korejský citrónový čaj a bol ten najlepší, aký som kedy pila. Poprechádzali sme sa ešte po uliciach a šli naspať po víza. Tam som strávila 5 hodín a skoro som tam umrela od únavy...Takže som tam na drzovku spala na stole, lebo fakt som to už nevedela  vydržať:D Odbilo 6 hodín a víťazoslávne som dvihla ruky, ked mi dali moje víza:D Pokračovali sme na metro, kde sme sa odviezli do Shenzenu, prešli kontrolou a dalšie 4 hodiny sme strávili v autobuse smer Shantou a moj nový domov. Ked som došla, privítal ma moj boss a moja spolubývajúca. Volá sa Anna, je ukrajinka a je úplne super. Sme tu zatial len dve, ale neskôr prídu dalšie dievčatá. Apartmán je veľmi veľký, čiže je tu kopec miesta a mám vlastnú izbu.. Bola som pripravená na najhoršie, na nejaké unimobunky, ale bola som milo prekvapená:) Zaspala som o 3 ráno, zničená z cesty a zistenia, že tu nefunguje ani facebook, ani youtube, blogspot, proste nič:D Ráno som spala do 1, čiže som sa zobudila ako princezná:D Je tu strašná zima a preklínam počasie.sk, ktoré mi povedalo, že tu bude 25 a viac stupňov..Tipujem to na takých max 15 a najradšej by som si obliekla kožuch..No ja tu mam samé kraťasy, šaty, sukne..jak Pán:DD A nonstop tu prší, lebo je obdobie monzúnov..no nech sa páči:D Dneska sme mali 2 kastingy..jeden bol v rovnakej budove, ako bývam a druhý bol niekde v meste. Okrem toho sme boli na nákup v supermarkete a je to jeden RAJ!!! Aj ked som si povedala, že budem tvrdo makať, aby som bola v lete jak z Victorie secret, musím vyskúšať aspoň každú jednu sladkosť:D Majú tu veci od výmyslu sveta, ak ste si doteraz nevedeli predstaviť, že je možné z nejakej suroviny niečo spraviť..tu to majú:D trištvrtinu veci som nerozlúštila, čo to je, ale vyzerá to všetko pekne..Na moju smolu..je tu vtáčia chrípka, takže nemôžem jesť mäso pre istotu, takže neviem z čoho budem žiť.. Spravila som veľký nákup, že som mala úplne plný vozík a platila som smiešne peniaze za to:D No najviac sa teším z ovocia, ktoré vyskúšam a ani neviem názov, ale brala som všetko:D Po nákupe som došla somov a zistovala som ako môžem spojazdniť fb a všetko a konečne som na to prišla..som King:) Práve sa chystám spať, zajtra mám o 11 kasting, tak som zvedavá, čo bude okrem toho...Majte sa všetci krásne a posielam pusu na Slovensko:)) :-**

1 komentár:

  1. Držím palce! Obdivujem ľudí, ako si ty, ktorí idú do úplne neznámej krajiny, ja by som asi nenabrala odvahu :)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...