Nuda

Čauky:D Nerozpíšem sa veľmi, pretože dnes sa nič prevratné nestalo..:) Vstala som o 12, najedla sa, vychystala, kedže sme mali mať kasting o 3..počas toho ako som jedla nám o pol 3 zazvnil zvonček, že auto čaká dole, tak máme minútu:D Rýchlosťou blesku som sa učesala, obliekla a obula a už sme aj vyrazili. Kasting sa niesol v znamení "ukáž cicku pre partiu" :D Ja som ich asi nezaujala, ale Irina ako stála, musela vyzliecť tričko, a ukázať prsia v podprsenke, aby ju mohli očumovať a hodnotiť:D Po kastingu sme zašli s I na pizzu a dala som si aj vynikajúcu kukuricovú polievku:) Ked sme už pri polievkach, Anna minule dostala melónovú polievku, kt. mala farbu aviváže, takže netušíme prísady:D Po najedení sme sa vybrali do dalšieho marketu, ale ten ma veľmi nezaujal..kúpila som si iba kabelku, 2 okuliare a krásne šatočky:) Market ma úplne zmohol, nevládzem sa ani hýbať, tak sa idem vyspať, pretože zajtra mám robotu, tak som zvedavá, čo to bude:D majte sa pekne a prajem pekný nedeľný večer:-**

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...