Milujem moju novú košielku:)



2 komentáre:

  1. Ahoj Lenka, na tvoj blog som narazila uplne nahodne no zaujal ma tak, ze som si musela precitat vsetky prispevky. I ked som velakrat pocula, ze byt modelkou je drinaa, az teraz po nahlade do kazdodenneho zivota tom rozumiem a skutocne obdivujem ako to zvladas. Vyzeras velmi krehko a postavu jemas od Candice vobec daleko, len nechapem kde davas tie mekace a gyrosy :-) Chce to asi dost makania v posilke. Inak, suhlasim, ze sasa pre seba si najlepsia vizazistka, lebo tvoj bezny look je omnoho krajsi ako niektore z prehliadok. Druim ti palce nech sa ti v Cine aj ostatnych svetovych metropolach splnia sny a nech ta set modeliek neoberie o skromnost :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahooj, v prvom rade ti chcem veeelmi pekne podakovat za tvoj komentar, fakt si to pekne napisala a dakujem za tvoje slova:) Velmi si to vazim, ak mi niekto nezavisly nieco take napise:)A s tou posilkou...makat som na sebe zacala konecne az pred 4 mesiacmi, inak som ani len necvicila, cize ja som jedna z tych stastnych, co maju rychly metabolizmus, vdakabohu:D a dakujem este raz, si velmi zlata:-)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...