6.deň

Ni hao:) Dnes nenapíšem bohužial opäť nič zaujímavé, pretože sme nemali ani jeden kasting:/ Deň sme začali veľmi skoro, už o pol 8 (normálne na Sr vstávam dosť skoro, ale tu ešte kvôli časovému posunu a tomu, že chodím neskoro spať, sa neviem prinútiť vstať skôr ako o pol 10). S Annou, sme sa vybrali vyskúšať jógu. Priznám sa, keby to bolo na mojom rozhodnutí, z postele by ma nikto tak skoro cvičiť nedostal, ale Anna je na mňa tvrdá:D Jóga bola super, trochu bolestivá a neskutočne uspávajúca. To prítmie, ticho a rôzne naťahovačky ma úplne dostali:D Mala som čo robiť, aby som počas cvikov nezaspala a ked sme skončili a mala som meditovať, tak som dostala mikrospánok:D Z jógy sme nejak došli domov, aj ked som vôbec nevidela od únavy na oči, osprchovala som sa a zaľahla opäť spať:D A spala som do 12...Neskôr sme sa najedli a vyrazili omrknúť more. No vybrali sme si ten najhorší čas, kedže počas cesty nám začalo liať a ja v žabkách som mala čo robiť, aby som ustála všetky moje šmyky:D Po 40 minútach chodenia sme sa dostali ku "moru"..My sme čakali pláž a more a ľudí, no namiesto toho sme sa dostali k časti, kde boli iba samé ropné vrty a všetko špinavé, žiadna pláž..Tak sme si kúpili na posilnenie nanuky a mohli kráčať 40 minút naspäť:D Ked sme sa vrátili domov, iba sme oddychovali, ja som si prezerala fotky a rozmýšľala, ako mi všetci chýbajú, no som silná a všetko zvládnem:) Okrem toho som sa dozvedela, že som dostala robotu, tak som už veľmi zvedavá, čo to bude:) A ešte Vám chcem povedať jednu pikošku, čo som si všimla....že Čínania si nestrihajú nechty na rukách a nohách...Fuj, ked som videla dnes vo výťahu pána s nechtami, ktoré mali dĺžku asi 4 cm, skoro som sa povracala!! (to som ich videla viacerých takých...)a to nehovorím o ujkovi, ktorý ležal na lavičke, len tak si vegetil a na nohách mal dlhé nechty minimálne 6-7 cm!! No jedna balada:D Potrebovala som sa o to s Vami podeliť a dúfam, že teraz sa mi o tom nebude snívať:D Prajem pekný večeeeeer:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...