5.deň

Ahojte:)) Dneska bol veeeľmi nudný deň, čiže veľa toho nenapíšem:) Celý deň sm strávili doma, lebo nám nevedeli povedať, že kedy budeme mať kastingy...lenže nakoniec sme ani žiadne nemali, takže som namaľovaná, oblečená mohla sedieť celý deň doma:) Pozerala som akurát Miss Slovensko v archíve a musím povedať, že to bolo skvelé..výborná úroveň a prehliadka WTF bola najlepšia ) Okrem toho som si objednávala oblečenie z jednej stránky, takže sa už neviem dočkať, kedy to príde:) A večer sme šli konečne do gymu..Boli sme tam 2 dievčatá na obrovské fitko, kde bolo asi 50-60 chlapov..takže si viete predstaviť, ako "super" sa mi cvičilo..Nevedela som sa ani sústrediť na cvičenie  ked som videla, že okolo mňa sa postavilo celé obecenstvo a pozeralo ako robím "mŕtvy ťah" a iné cviky na nohy a zadok..no úplna katastrofa!! Po fitku som sa najedla a práve sa chystám konečne spať skoro:) Posielam pusy:) papa
Dragoon fruit





 Bežiaci pás jak naozaj:DD

4 komentáre:

  1. Ten bežiaci pás vyzerá, že už dlho nevydrží :D Ale fotka nad ním super!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no toho som sa bala aj ja, tak som isla na o trosku modernejsi prototyp:D a dakujem:)

      Odstrániť
  2. tak toto je top :D:DD
    aj tak ti to zavidim moc( v dobrom) :*
    maš krasnu postavu:)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...